Fars dag rabat på foto på lærred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

tinasmor

Hej I skønne mødre.

Nogle af jer har tidligere købt nogle lærreder- blandt andet til julegave.
Jeg er lige startet et "fars dag tilbud" hvor et 41 * 33 cm lærred indtil 16. marts
kun koster 209 kr. Der er som altid fri levering.

Jeg kunne ikke finde mail adr til jer alle jer som havde købt før, så jeg tænkte, at det mest fair var, at jeg oprettede en profil og skrev et indlæg herinde, så
alle kunne se det og evt benytte sig af det, hvis man står og mangler en
fars dag gave uden at det skal koste en bondegård.

Jeg håber det er ok, at jeg poster det her, men det ville bare være så ærgeligt, hvis man lige fik bestilt et par dage senere og så skulle betale fuld pris.

Her er min hj.side: www.123hjemmeside.dk/foto-paa-laerred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Diana...

Hej

skulle der ikke stå 16 april?

Knus Diana

Anmeld

29. marts 2009

tinasmor

ih jov da. Tak. Kan man rette indlægget?

Anmeld

29. marts 2009

Diana...

inden for kort tid kan man mener det 10 min men jeg ikke rette i mit og jeg skrev efter dig så du kan nok heller ikk.

kan du fjerne ting i baggrunden på billeder?

Anmeld

29. marts 2009

Diana...

hov undskyld det står jo inde på din hjemme side.

Anmeld

29. marts 2009

Zeta

inden for kort tid kan man mener det 10 min men jeg ikke rette i mit og jeg skrev efter dig så du kan nok heller ikk.

kan du fjerne ting i baggrunden på billeder?

Hejsa

Jeg har ikke noget med trådretters indlæg at gøre, svare blot generelt. Ja man kan altid redigere et billede, men det bedste udgangspunkt er altid at tage perfekte billeder. Kan man ikke selv, så tilbyder jeg i storkøbenhavn, jeg printer også selv på lærred og indrammer, både alurammer, trærammer og svæverammer. Print foretages på det bedste materialer på marked, dvs. farveægte blæk og rigtig canvaslærred af bomuld = 75 års farveægtehed.

Størtste størrelse er 5 meter x 1 meter pt. Mindste er 20x20 cm.

Jeg laver også fotokunst og grafik som jeg sælger.

Har lige lavet disse 7 stk. derhjemme til stue og spisekrog, 2 x grafik 1 x fotokunst og 4 små grafik/tekst.

Anmeld

29. marts 2009

tinasmor

Nå, så var det derfor. Jeg kunne nemlig godt rette i mit nederste indlæg. Men ikke det første.

Anmeld

29. marts 2009

Pia.

tinasmor skriver:

Hej I skønne mødre.

Nogle af jer har tidligere købt nogle lærreder- blandt andet til julegave.
Jeg er lige startet et "fars dag tilbud" hvor et 41 * 33 cm lærred indtil 16. marts
kun koster 209 kr. Der er som altid fri levering.

Jeg kunne ikke finde mail adr til jer alle jer som havde købt før, så jeg tænkte, at det mest fair var, at jeg oprettede en profil og skrev et indlæg herinde, så
alle kunne se det og evt benytte sig af det, hvis man står og mangler en
fars dag gave uden at det skal koste en bondegård.

Jeg håber det er ok, at jeg poster det her, men det ville bare være så ærgeligt, hvis man lige fik bestilt et par dage senere og så skulle betale fuld pris.

Her er min hj.side: www.123hjemmeside.dk/foto-paa-laerred

Hej Camilla...

Dejligt du kommer her ind med dine gode tilbud...
Har dog modtaget mail fra dig også....

Jeg skal have bestilt et billede hos dig, men venter lige til jeg er flyttet - Denne gang skal jeg have et af de helt store - men så mailer jeg lige til dig... Nå nok om det - ville bare sige jeg syntes det er smadder dejligt du kommer her ind med dine gode tilbud...

Mange hilsner Pia.

Anmeld

30. marts 2009

JonTri

Jeg er meget interesseret i et billede... tænkte sjovt nok lige på det i aftes...

Anmeld

30. marts 2009

Balderson

Super Tina..

Nu skal jeg lige se om jeg ikke kan finde et godt billede af guldklumpen ;0) det kan jeg jo nok ;0)

Så skal jeg da have bestilt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.