Ønskebørn på Nørrebro??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Darling<3

Er det til at komme derhen uden brug af bil??

Og uden at skulle gå i flere timer, har BL, så det skal ikke være aaaalt for besværligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Darling<3

Slet ikke nogle som ved noget??

Anmeld

6. marts 2012

MorDk

Det ligger ikke så langt fra Nørrebro station. 

Ønskebørn ligger på Frederiksborgvej. Bus 6A køre lige til døren (eller stopper lige rundt om hjørnet)

Anmeld

6. marts 2012

A&F

Darling<3 skriver:

Er det til at komme derhen uden brug af bil??

Og uden at skulle gå i flere timer, har BL, så det skal ikke være aaaalt for besværligt

Hvor bor du da ? . Du kan sagtens tage tog/bus til Nørrebro . Ønskebørn ligger ikke langt fra Nørrebro st.

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

MorDk skriver:

Det ligger ikke så langt fra Nørrebro station. 

Ønskebørn ligger på Frederiksborgvej. Bus 6A køre lige til døren (eller stopper lige rundt om hjørnet)

Okay, tak for svaret

Hvor kører 6A fra??

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

A&F skriver:

Hvor bor du da ? . Du kan sagtens tage tog/bus til Nørrebro . Ønskebørn ligger ikke langt fra Nørrebro st.

Jeg bor i Vanløse, så jeg kan tage toget fra vanløse, til flintholm og skifte mod nørrebro

Anmeld

6. marts 2012

A&F

Darling<3 skriver:

Jeg bor i Vanløse, så jeg kan tage toget fra vanløse, til flintholm og skifte mod nørrebro

Du kan gå derned på 10-15 min eller tage 5A et eller 2 stop fra Nørrebro st mod Husum torv, og stige af ved Blockbuster , som ligger på højre hånd . Du skal gå bagom  Blockbuster og fortsætte ligeud på venstre side, indtil du ser en bazar, det er en stor grønthandler. Så skal ønskebørn ligge der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.