Til de utålmodige højgravide ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Chalala85

En lille opskrift på en ve-kage, ved dog slet ikke om den virker, men så er der da en grund til at bage en god kage hehe

4 æg 1 dl sukker 300 g margarine/smør 230 g mel 300 g chokolade 1 spsk. kakao 200 g kokosmel 1 håndfuld rosiner 1.5 dl stærk kaffe 1 spsk. Bagepulver

Rør smør og sukker sammen, tilsæt æggene 1 af gangen sammen med 1 spsk. mel. Tilsæt så resten af melet og kakaoen. Smelt ½ af chokoladen i kaffen og rør kokosmel og rosiner i. Rør blandingen i kagen. Kagen bages i en rund springform, ca. 1 time ved 180 grader. Smelt resten af chokoladen og smør det oven på kagen når den er afkølet.

en utålmodig højgravid 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

LineSchack

Ihh tak den må jeg hjem og prøve.... Håber det virker

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

øj den lyder lækker, lige før man ikke tør lave den, når man nu gerne vil gå tiden ud, men man kan vel spise den, efter man har født....
bliver jo helt lækkersulten

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

LineSchack skriver:

Ihh tak den må jeg hjem og prøve.... Håber det virker

Giv gerne en update

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

Maja84 skriver:

øj den lyder lækker, lige før man ikke tør lave den, når man nu gerne vil gå tiden ud, men man kan vel spise den, efter man har født....
bliver jo helt lækkersulten

Det er jeg sikker på man kan

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

Chalala85 skriver:

Det er jeg sikker på man kan

nu jeg kigger, lyder den faktisk lidt ligesom :den du ved nok. der er bare ikke rosiner i den du ved nok

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

Den lyder da mega lækker. Kunne være man skulle prøve den selv om man slet ikke er gravid

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

Maja84 skriver:

nu jeg kigger, lyder den faktisk lidt ligesom :den du ved nok. der er bare ikke rosiner i den du ved nok

Min opskrift af den du ved nok er der heller ikke chokolade i Og kokos og kaffe og det kommer ikke i kagen men ovenpå i glasuren ..

Anmeld

6. marts 2012

Mira0911

Jeg må nok indrømme og sige at jeg tror ikke på det virker... Og det er vidst også en meget gammel skrøne.... 

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

nettemor skriver:

Min opskrift af den du ved nok er der heller ikke chokolade i Og kokos og kaffe og det kommer ikke i kagen men ovenpå i glasuren ..

nå ja så meget læste jeg ikke lige, og er vist også kakaopulver i den opskrift jeg har

haha jeg begyndte bare at fantasere om svampet chokoladekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.