Aauuvv mit hår :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Troldemommi

Jeg ved det godt Johanne er helt normal hun tager fat i det hun kan nå :-) men aavv for hulan hvor gør det ondt når hun får fat i mit hår og ikke vil slippe

Hun er mester i lige at få fat i de hår i nakken som bare gør så ondt, jeg har langt hår og seriøst jeg har overvejet af få det klippet kort

Hvad gør i andre ???

Er det bare en fase eller bliver det ved??

Monica

PS Johanne er 5,5 måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monica P skriver:

Jeg ved det godt Johanne er helt normal hun tager fat i det hun kan nå :-) men aavv for hulan hvor gør det ondt når hun får fat i mit hår og ikke vil slippe

Hun er mester i lige at få fat i de hår i nakken som bare gør så ondt, jeg har langt hår og seriøst jeg har overvejet af få det klippet kort

Hvad gør i andre ???

Monica

PS Johanne er 5,5 måned

Sætte håret op

ved ikke om det stopper, men min har også gjort det i en måned nu

Anmeld

6. marts 2012

Frk Mig

Monica P skriver:

Hvad gør i andre ???

Monica

PS Johanne er 5,5 måned

Charlie er 1 mdr og får dælme os hevet i mit hår i løbet af dagen og for snøvsen det gør ondt .. Så i torsdags tog jeg beslutningen og gik ned og fik klippet det ..

Anmeld

6. marts 2012

TrineMine86

Monica P skriver:

Hvad gør i andre ???

Monica

PS Johanne er 5,5 måned

her har vi samme problem, Magnus er 5 måneder i morgen og har gjort det i over en måned, min hårbund er så øm...

jeg sætter håret op, det hjælper, dog er han så bare begyndt med at bore sine negle ind i min næse, i min læbe, ører osv

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Silas bliver 1år om få dage, han gør det stadig. Jeg forsøger at aflede ham hver gang.

Jeg har forholdsvis kort hår og det lykkedes ham alligevel, så synes ikke du skal klippe dig korthåret hvis du ellers kan li' dit lange hår.

Anmeld

6. marts 2012

Troldemommi

mor:) skriver:

Sætte håret op

ved ikke om det stopper, men min har også gjort det i en måned nu

Jeg sætter altid mit hår op, enten hestehale eller knold men det lykkes hende altid af få fat i nogle hår alligevel :-)

Anmeld

6. marts 2012

Troldemommi

Janni. skriver:

Silas bliver 1år om få dage, han gør det stadig. Jeg forsøger at aflede ham hver gang.

Jeg har forholdsvis kort hår og det lykkedes ham alligevel, så synes ikke du skal klippe dig korthåret hvis du ellers kan li' dit lange hår.

Måske skulle man blive kronraget så :-)

Anmeld

6. marts 2012

Troldemommi

TrineMine86 skriver:

her har vi samme problem, Magnus er 5 måneder i morgen og har gjort det i over en måned, min hårbund er så øm...

jeg sætter håret op, det hjælper, dog er han så bare begyndt med at bore sine negle ind i min næse, i min læbe, ører osv

ja min næse får også nogle ture :-)

Anmeld

6. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monica P skriver:

Jeg sætter altid mit hår op, enten hestehale eller knold men det lykkes hende altid af få fat i nogle hår alligevel :-)

hehe. Hvor der er vilje, er der vej

Så har jeg ingen råd alligevel

Anmeld

6. marts 2012

Ølgaard

Jeg opgav mit lange hår da jeg havde født... Havde ikke overskud til at sætte det osv... Så det røg en uge efter fødslen...  Idag 4 måneder efter hvor min datter også kan tage fat er jeg bare super glad for at det er kort

Jeg har det sgu sådan at det gror ud igen... Skal da også ha det langt igen men først når jeg har fået de børn jeg skal ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.