SaNiNa skriver:
Nu er jeg nede på kun at amme 2 gang om dagen og jeg føler virkelig jeg har midstet noget.
Og jeg ammer den ene gang kun for min skyld eller naia syntes jo også det er hyggeligt men hun kunne godt undvære.
Føler hun er blevet taget fra mig og jeg slet ikke er lige så tæt på hende mere som jeg ellers har været.
men med 3 måltider grød 2 måltider frugt så har hun jo ikke brug for mig mere DESVÆRRE 
Føler i også der var noget som blev taget fra jer og savnet?
Altså kære Sanne! 
Jeg kan faktisk godt forstå dig! Hvilket egentlig er lidt pudsigt, da jeg jo selv bare glædede mig til, at Benjamin kunne spise fast føde. Men efter alle problemerne stoppede og amningen blev smertefri, jamen så blev jeg jo også glad for at amme 
Efter Benjamin begyndte på grød, og amningerne blev mindre, kunne jeg mærke, at produktionen fald en smule (naturligt jo). Og så begyndte jeg at amme lidt mere igen
Og jeg kan egentlig ikke helt finde ud af, om det er for Benjamins skyld eller min egen
hehe
Det handler nok om, at jeg var lidt bange for, at det skulle stoppe helt, alt for pludseligt. (Jeg er i det hele taget meget i tvivl om, hvornår amningen skal stoppe helt - jeg ønsker ikke at stoppe for at give mme, kun fordi at han skal have fast føde)
Masser af krammere til dig 
Anmeld