Hvordan havde i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

SaNiNa

Nu er jeg nede på kun at amme 2 gang om dagen og jeg føler virkelig jeg har midstet noget.

Og jeg ammer den ene gang kun for min skyld eller naia syntes jo også det er hyggeligt men hun kunne godt undvære.

Føler hun er blevet taget fra mig og jeg slet ikke er lige så tæt på hende mere som jeg ellers har været.

men med 3 måltider grød 2 måltider frugt så har hun jo ikke brug for mig mere DESVÆRRE

Føler i også der var noget som blev taget fra jer og savnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Røverdatter

SaNiNa skriver:

Nu er jeg nede på kun at amme 2 gang om dagen og jeg føler virkelig jeg har midstet noget.

Og jeg ammer den ene gang kun for min skyld eller naia syntes jo også det er hyggeligt men hun kunne godt undvære.

Føler hun er blevet taget fra mig og jeg slet ikke er lige så tæt på hende mere som jeg ellers har været.

men med 3 måltider grød 2 måltider frugt så har hun jo ikke brug for mig mere DESVÆRRE

uha, glæder mig bestemt ikke til at min lille Birk bliver en stor dreng og spiser sig mæt i grød og andet... Jeg fuldammer stadig, så kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet - men vil bare lige give dig en krammer 

Iiih jeg elsker også bare at amme - det er simpelthen så hyggeligt! Nyder det bare så længe det skal vare. Forstår godt du bliver ked af det, men nyd at du stadig ammer to gange om dagen! Så er der noget at glæde sig over ...

Anmeld

7. marts 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Altså kære Sanne! 

Jeg kan faktisk godt forstå dig! Hvilket egentlig er lidt pudsigt, da jeg jo selv bare glædede mig til, at Benjamin kunne spise fast føde. Men efter alle problemerne stoppede og amningen blev smertefri, jamen så blev jeg jo også glad for at amme

Efter Benjamin begyndte på grød, og amningerne blev mindre, kunne jeg mærke, at produktionen fald en smule (naturligt jo). Og så begyndte jeg at amme lidt mere igen  Og jeg kan egentlig ikke helt finde ud af, om det er for Benjamins skyld eller min egen  hehe

Det handler nok om, at jeg var lidt bange for, at det skulle stoppe helt, alt for pludseligt. (Jeg er i det hele taget meget i tvivl om, hvornår amningen skal stoppe helt - jeg ønsker ikke at stoppe for at give mme, kun fordi at han skal have fast føde)

Masser af krammere til dig 

Anmeld

8. marts 2012

SaNiNa

Himmelsmil skriver:

uha, glæder mig bestemt ikke til at min lille Birk bliver en stor dreng og spiser sig mæt i grød og andet... Jeg fuldammer stadig, så kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet - men vil bare lige give dig en krammer 

Iiih jeg elsker også bare at amme - det er simpelthen så hyggeligt! Nyder det bare så længe det skal vare. Forstår godt du bliver ked af det, men nyd at du stadig ammer to gange om dagen! Så er der noget at glæde sig over ...

åååh den tid hvor vi ammede fuldt ud. nu er 2 ammningen gået ned på 1

Anmeld

8. marts 2012

Røverdatter

SaNiNa skriver:

åååh den tid hvor vi ammede fuldt ud. nu er 2 ammningen gået ned på 1

øv  Men du kunne jo i princippet blive ved at amme (så længe baby ønsker selvfølgelig) og bare stoppe når i begge synes det er nok. Altså stadig bare 1 gang om dagen, hvis du forstår.. Jeg synes fx. ikke der er noget i vejen for at amme til barnet er 2 år, hvis begge parter ønsker det.

Anmeld

8. marts 2012

SaNiNa

Himmelsmil skriver:

øv  Men du kunne jo i princippet blive ved at amme (så længe baby ønsker selvfølgelig) og bare stoppe når i begge synes det er nok. Altså stadig bare 1 gang om dagen, hvis du forstår.. Jeg synes fx. ikke der er noget i vejen for at amme til barnet er 2 år, hvis begge parter ønsker det.

Naia hygge spiser kun hos mig nu, og vi stopper nok ammningen inde for et par uger jeg selv ville finde det underligt at amme hende til hun er 1½ år Nicklas stoppede jeg ammningen helt med da han var 5måneder men han fravalgte selv bryst og flaske og ville have rigtig mad. Naia derimod kunne blive ammet fuldt hvis det ikke var fordi hun ikke blev mæt nok hos mig.

Jeg har altid savnet ammningen med Nicklas og hvis det skulle være det der traf beslutningen om at gå en 3 lorte graviditet og ks igennem jamen så var jeg allerede gravid nu for elsker det virkelig.

Så nyder at hun gerne vil ligge og hyggeputte hos mig om natten lige fortiden

Anmeld

8. marts 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Altså kære Sanne! 

Jeg kan faktisk godt forstå dig! Hvilket egentlig er lidt pudsigt, da jeg jo selv bare glædede mig til, at Benjamin kunne spise fast føde. Men efter alle problemerne stoppede og amningen blev smertefri, jamen så blev jeg jo også glad for at amme

Efter Benjamin begyndte på grød, og amningerne blev mindre, kunne jeg mærke, at produktionen fald en smule (naturligt jo). Og så begyndte jeg at amme lidt mere igen  Og jeg kan egentlig ikke helt finde ud af, om det er for Benjamins skyld eller min egen  hehe

Det handler nok om, at jeg var lidt bange for, at det skulle stoppe helt, alt for pludseligt. (Jeg er i det hele taget meget i tvivl om, hvornår amningen skal stoppe helt - jeg ønsker ikke at stoppe for at give mme, kun fordi at han skal have fast føde)

Masser af krammere til dig 

Det med at ammningen stopper pludselig den frygter jeg også og den er lige rund om hjørnet nu. eller i dag for jeg nok lov at amme hele 2 gang til aften

Kan også tydelig huske Januar månede hvordan jeg glæde mig til vi kunne begynde grød så jeg fik en mere mær og glad pige.

Men det har jo så bare ført til at vi næsten ikke ammer mere da hun ville have mere gørd efter meget kort tid.

iiih syntes ikke det er fair de allerede er så store

Anmeld

9. marts 2012

akskovmose

Åh hvor skrækkelig.. Var lige min første tanke, kan meget meget nem sætte mig ind i dine tanker.. Jeg bliver også ked af det ved tanken om at jeg skal stoppe amningen, Heldigvis ammer jeg flere gange om dagen. (og nat!!!!! Zzzzzz ) men at det her er sidste gang/barn kan slå mig helt ud af den.. Så tanker herfra og et stort knus..

Annette

Anmeld

9. marts 2012

SaNiNa

akskovmose skriver:

Åh hvor skrækkelig.. Var lige min første tanke, kan meget meget nem sætte mig ind i dine tanker.. Jeg bliver også ked af det ved tanken om at jeg skal stoppe amningen, Heldigvis ammer jeg flere gange om dagen. (og nat!!!!! Zzzzzz ) men at det her er sidste gang/barn kan slå mig helt ud af den.. Så tanker herfra og et stort knus..

Annette

Ja tanken om at det er sidste barn skræmmer også mig helt vild for den kærlighed der er mellem mor og barn/børn er jo så fantastisk men man skal jo også stoppen mens legen er god.

Heller nøjes med 2 og kan give dem et godt sted at bo ferie og nyt tøj. end ikke at have råd fordi man fik 5 børn mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.