har du været tilfreds med din brio klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du været tilfreds med din brio klapvogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

822 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er lige ved at købe en brio klapvogn, så skal lige høre om hvormange der har været tilfreds med deres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

eliasogmor

mor:) skriver:

Er lige ved at købe en brio klapvogn, så skal lige høre om hvormange der har været tilfreds med deres

jeg købte i til min søn i år 2008, og den var elendig.. og kunne aldrig drømme om at købe en vogn fra brio igen.. ved også de bøvler meget med deres barnevogne... så ville holde mig langt væk

Anmeld

6. marts 2012

Stéphanie

mor:) skriver:

Til Emma havde jeg en Brio klapvogn og jeg var super glad for den, Til Xander har jeg nu en Brio barnevogn, og regner stærkt med at vi også skal have en klapvogn i samme mærke 

Anmeld

6. marts 2012

Koen.

Vi har en brio og den er kanon syns vi

Anmeld

6. marts 2012

MetteSkals

Har lige købt den skønneste Brio Sing klapvogn i weekenden til min søn og jeg elsker den allerede! Lige det vi havde brug for

Anmeld

6. marts 2012

Caroline86

jeg har en brio BARNEVOGN til Laura og kiggede også på en Brio klapvogn da vi skulle ud og købe sådan en... Jeg valgte den fra (altså brio klapvognen) fordi jeg ikke brød mig om at fodstøtten ikke havde et "knæk"... forstået på den måde at nr fodstøtten er slået ned hænger fødderne bare, hvor jeg gerne ville have der skulle være støtte under fodsålerne når hun sad med fødderne nedad... Så jeg valgte en emmaljunga i stedet da de netop har den der L-formede fodstøtte som også kan lægges vandret op, ligesom brioen...

men jeg er RIGTIGT glad for barnevognen (og emmaljunga klapvognen)

Anmeld

6. marts 2012

DK

Jeg har en nu 10 år gammel Brio Sport barnevogn, der stadig ikke er rustet, plettet eller i stykker på nogen måde (altså jeg har skiftet elastik-løkker på overlæderet, men tror ikke at nogen stof-elastikker kan holde i 10 år). Jeg købte den til min datter inden hun blev født, har haft den lånt ud til en veninde der har brugt den i 3 år til hendes barn, og nu bruger jeg den til Richard.  Den er stadig så fin og lækker, utroligt nok!

Jeg har derudover købt en Brio Sing til Richard (kombivogn) som var helt perfekt da den kunne være i min mini bil. Jeg har lige solgt den videre idet at jeg hellere ville have en klapvogn. Men den fejlede intet mens vi havde den og var super smart.

Så har jeg købt en brugt Brio klapvogn. Det er en æld gammel model, Brio Nova, men gav kun 300 kr. for den. Den fungerer stadig upåklageligt, er ikke falmet i stoffet, dækkene holder luft, bremsen virker, der er intet rust osv. En super klapvogn som jeg er vildt glad for.

Såfremt at jeg får et job når jeg bliver færdigudd. her midt i april, så vil jeg rigtig gerne have en af de nye Brio Happy klapvogne. De er bare SÅ lækre og funktionelle synes jeg. De kan klappes sammen til at fylde ingenting, deres liggemål er meeeega langt og ja. De er bare gode. Men nu må vi se hvad økonomien siger. Plus fornuften, vi har jo pt ikke brug for nogen da den brugte Brio Nova fungerer helt som den skal.

Så jeg kan kun anbefale Brio.

Anmeld

6. marts 2012

Wimmie

Vi er rigtig glad for vores - den er bare så dejlig nem at have med rundt. Det skal så lige siges at vi ikke er begyndt at bruge den som klapvogn endnu, vi bruger den faktisk som barnevogn fordi vi lige kan sætte liften fra de rigtige barnevogn op i den når man ligger klapvongssædet ned ;-)

Men den er god at køre rundt med, så jeg tror bestemt vi bliver glade for den. 

Anmeld

6. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

tak for alle jeres svar.

kan se at flertallet er tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.