Jeg har en nu 10 år gammel Brio Sport barnevogn, der stadig ikke er rustet, plettet eller i stykker på nogen måde (altså jeg har skiftet elastik-løkker på overlæderet, men tror ikke at nogen stof-elastikker kan holde i 10 år). Jeg købte den til min datter inden hun blev født, har haft den lånt ud til en veninde der har brugt den i 3 år til hendes barn, og nu bruger jeg den til Richard. Den er stadig så fin og lækker, utroligt nok!
Jeg har derudover købt en Brio Sing til Richard (kombivogn) som var helt perfekt da den kunne være i min mini bil. Jeg har lige solgt den videre idet at jeg hellere ville have en klapvogn. Men den fejlede intet mens vi havde den og var super smart.
Så har jeg købt en brugt Brio klapvogn. Det er en æld gammel model, Brio Nova, men gav kun 300 kr. for den. Den fungerer stadig upåklageligt, er ikke falmet i stoffet, dækkene holder luft, bremsen virker, der er intet rust osv. En super klapvogn som jeg er vildt glad for.
Såfremt at jeg får et job når jeg bliver færdigudd. her midt i april, så vil jeg rigtig gerne have en af de nye Brio Happy klapvogne. De er bare SÅ lækre og funktionelle synes jeg. De kan klappes sammen til at fylde ingenting, deres liggemål er meeeega langt og ja. De er bare gode. Men nu må vi se hvad økonomien siger. Plus fornuften, vi har jo pt ikke brug for nogen da den brugte Brio Nova fungerer helt som den skal.
Så jeg kan kun anbefale Brio.
Anmeld