Jdm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

D-Micka

Er det normalt som 2.gangs gravid, at man kun skal ti JDM. 2 gange ?

Er lidt nys. da jeg var 4-5 gange med min 1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Vidunderligeunger

jeg har været det minimum 4 gange her 2. gang... men synes ikk det har været nødvendigt, ville ønske det kun var to gange

Anmeld

6. marts 2012

D-Micka

MAJ*MOR skriver:

jeg har været det minimum 4 gange her 2. gang... men synes ikk det har været nødvendigt, ville ønske det kun var to gange

Mhm, så der var slet ingen grund til du skulle så mange gange ?

Havde en masse komplikationer med d. 1. .. Så synes det ville ha' været betryggende bare med 3-4 besøg .. Men de er jo nok sparet væk så hehe

Anmeld

6. marts 2012

LR85

jeg har været én gang og skal her i uge 28, og vil da tro jeg skal igen 1-2 gange mere.

Anmeld

6. marts 2012

D-Micka

LR85 skriver:

jeg har været én gang og skal her i uge 28, og vil da tro jeg skal igen 1-2 gange mere.

Okay, kan jo være jeg får en ekstra tid når jeg kommer igen så .. næste gang jeg skal er i uge 34-35 ..

Anmeld

6. marts 2012

LR85

D-Micka skriver:

Okay, kan jo være jeg får en ekstra tid når jeg kommer igen så .. næste gang jeg skal er i uge 34-35 ..

ja det tror jeg. Så får du nok en tid omkring uge 39, så man kan snakke om videre plan, hvis du ikke lige går i gang a dig selv

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

D-Micka skriver:

Mhm, så der var slet ingen grund til du skulle så mange gange ?

Havde en masse komplikationer med d. 1. .. Så synes det ville ha' været betryggende bare med 3-4 besøg .. Men de er jo nok sparet væk så hehe

fik PKS første gang og skulle hvis baby lå rigtigt (hvilket den gør) føde selv denne gang.. men det sagde min JM nu ikke havde nogen betydning for antal gange, da jeg spurgte hvorfor vi skulle derop så ofte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.