Er der en læge til stede? Jeg bliver vanvittig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Ej!!

Jeg er ved at blive vanvittig(dog er det næppe akut nok til at ringe til vagtlægen)

Jeg vågnede i morges op med en kløen ved det ene skuldreblad. Men kunne intet se på det udover det var lidt rød(så tænkte jeg måske var blevet stukket af et dumt dyr)

Nu har det spredt sig til et større stykke, og kløer så jeg nu ikke kan sove! Det er desuden blevet til en plamage af små knopper(ligner blære - men det en hævelse og derfor ikke blære) og så danner de en stor cirkel med ringe indeni O.O 

Nogle der ved hvad pokker det kan være og hvordan jeg gør kål på det før jeg kradser min hud af? Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Ej!!

Jeg er ved at blive vanvittig(dog er det næppe akut nok til at ringe til vagtlægen)

Jeg vågnede i morges op med en kløen ved det ene skuldreblad. Men kunne intet se på det udover det var lidt rød(så tænkte jeg måske var blevet stukket af et dumt dyr)

Nu har det spredt sig til et større stykke, og kløer så jeg nu ikke kan sove! Det er desuden blevet til en plamage af små knopper(ligner blære - men det en hævelse og derfor ikke blære) og så danner de en stor cirkel med ringe indeni O.O 

Nogle der ved hvad pokker det kan være og hvordan jeg gør kål på det før jeg kradser min hud af? Haha

Har du evt et billed? Som du beskriver det lyder det som ringorm :/ så ville da overveje en ekstra gang at kontakte lægen 

Anmeld

6. marts 2012

Mira0911

Jeg ville nok ringe til lægen alligevel hvis det var mig... 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

det ikke ringorm :s

jeg tror jeg ringer til lægen i morgen.

for i dag brænder det og gør ondt

Anmeld

7. marts 2012

Humanincubator

Hvis du ikke er gravid eller ammer, så ville jeg snuppe en antihistamin. Det kan købes i håndkøb på apoteket.

Anmeld

7. marts 2012

morpåthurø

Jeg synes det kan lyde som helvedes ild. Det havde jeg sidste år og det var helt forfærdeligt smertefuldt. Kløen, svien og brændende fornemmelse.

Du kan prøve at google det så kan du måske også se billede af det. Det er svært at forklare det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.