Jeg havde aldrig troet at pincetten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Becks

Skulle være min bedste ven! - Men det var lige hvad den var idag!!

Kl. 13 går jeg ud på badeværelset for at gøre mig klar til at skulle til MUS-samtale kl 14..

Da døren binder en del, har jeg ikke lukket døren derud til i lang tid.. Bestilte tid til snedkeren for 14 dage siden, men han har først tid den 20/3..

Desværre tænker jeg ikke over, at altandøren står åben, da jeg åbner vinduet ude på badeværelset.. Der kommer gennemtræk og døren smækker i!!! Jeg går ikke i panik, for den binder jo bare og er nem og åbne - TROEDE jeg.. Idag bandt den ikke, den var gået i baglås!!

Jeg bevarede overblikket, for tænkte den ville være nem at få op! Jeg blev klogere..

Jeg tog min gulvmoppe og ville smadre den rude der er oppe over døren, og så ville jeg kravle ud den vej.. Men nej da, den var slet ikke til og smadre.. Så gik jeg i PANIK!!!

Satte mig på toilettet og brokkede mig og snøftede lidt.. Og så fór fanden ellers i mig, fandeme nej om panikken skulle overtage her! Jeg ville ud!!!

Greb min pincet og begyndte og brække træet af og "file" så jeg kunne komme ind til splitten.. Til sidst lykkedes det sgu!! Jeg kom ud til min tlf. Ringede til jobbet og forklarede hvorfor jeg ikke var dukket op til samtalen og for at sige jeg blev lidt forsinket på job (Skulle møde 15:30) Døren er nu taget af, indtil snedkeren kan komme..

Billede 1: Den maltrakterede dør

Billede 2: "dør rester"

Billede 3: Min pincet der afgik ved døden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Zafir

Ai hvor vildt!... Godt du kom ud!

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg synes simpelthen du er for sej Becks. ;

<3

Anmeld

6. marts 2012

Becks

Zafir skriver:

Ai hvor vildt!... Godt du kom ud!

Det er jeg fandeme også glad for..

For som min veninde sagde, så var det ikke sikkert hun havde reageret før i morgen, hvis jeg ikke svarede på hendes sms´er.. Det sker nemlig tit at jeg ikke har tid til og svarer imens jeg er på job.. Knap så fedt og skulle havde siddet derude til imorgen

Anmeld

6. marts 2012

Becks

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg synes simpelthen du er for sej Becks. ;

<3

Hehe tak søde

Anmeld

6. marts 2012

Mumto3

VILDT!!!! Huha...jeg var gået i panik og havde ikke haft overskud til at tænke i pincit, og set det som et redskab. Godt gået!

Anmeld

6. marts 2012

Becks

Mumto3 skriver:

VILDT!!!! Huha...jeg var gået i panik og havde ikke haft overskud til at tænke i pincit, og set det som et redskab. Godt gået!

Troede jeg heller ikke jeg ville have gjort.. Men er glad for man reagere rigtigt, når nu det "umulige" skulle ske..

Tak

Anmeld

6. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Du må da gerne låne min mand han er bygningsnedker

Anmeld

6. marts 2012

Becks

Malou&Anders skriver:

Du må da gerne låne min mand han er bygningsnedker

Tak

Men bor til leje, så er det nemmere og få ejendomskontorets snedker til det

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

For søren da også...... Godt du tænkte klart og kom ud til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.