Skulle være min bedste ven! - Men det var lige hvad den var idag!!
Kl. 13 går jeg ud på badeværelset for at gøre mig klar til at skulle til MUS-samtale kl 14..
Da døren binder en del, har jeg ikke lukket døren derud til i lang tid.. Bestilte tid til snedkeren for 14 dage siden, men han har først tid den 20/3..
Desværre tænker jeg ikke over, at altandøren står åben, da jeg åbner vinduet ude på badeværelset.. Der kommer gennemtræk og døren smækker i!!! Jeg går ikke i panik, for den binder jo bare og er nem og åbne - TROEDE jeg.. Idag bandt den ikke, den var gået i baglås!!
Jeg bevarede overblikket, for tænkte den ville være nem at få op! Jeg blev klogere..
Jeg tog min gulvmoppe og ville smadre den rude der er oppe over døren, og så ville jeg kravle ud den vej.. Men nej da, den var slet ikke til og smadre.. Så gik jeg i PANIK!!!
Satte mig på toilettet og brokkede mig og snøftede lidt.. Og så fór fanden ellers i mig, fandeme nej om panikken skulle overtage her! Jeg ville ud!!!
Greb min pincet og begyndte og brække træet af og "file" så jeg kunne komme ind til splitten.. Til sidst lykkedes det sgu!! Jeg kom ud til min tlf. Ringede til jobbet og forklarede hvorfor jeg ikke var dukket op til samtalen og for at sige jeg blev lidt forsinket på job (Skulle møde 15:30) Døren er nu taget af, indtil snedkeren kan komme..
Billede 1: Den maltrakterede dør
Billede 2: "dør rester"
Billede 3: Min pincet der afgik ved døden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld