Mor-du-må-ikke-gå-fra-mig udvilingsspring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Anonym trådstarter

G'aften i stuen!

Er der andre end mig der har eller oplever deres barn på ca. 29-30 uger (7 måneder+nogle dage) har problemer ved sengetid og blir ekstremt ked af det når man går eller slukker lyset?

Vi kæmper herhjemme på 2. uge med at tøsen blir ængstelig når jeg putter hende, og hun tror jeg forlader hende for evigt og blir meget ked af det. Ligeså snart jeg tager hende op i mine arme eller vi går ind i stuen, så er der ingen ting, og hun stopper med det samme... Det er sgu lidt hårdt når man bare er vant til at lægge hende kl 19.00 også sover hun bare uden brok til næste morgen kl. 07.30. Så pt, er vi javet ind i sofaen, og laaangt over hendes sengetid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

G'aften i stuen!

Er der andre end mig der har eller oplever deres barn på ca. 29-30 uger (7 måneder+nogle dage) har problemer ved sengetid og blir ekstremt ked af det når man går eller slukker lyset?

Vi kæmper herhjemme på 2. uge med at tøsen blir ængstelig når jeg putter hende, og hun tror jeg forlader hende for evigt og blir meget ked af det. Ligeså snart jeg tager hende op i mine arme eller vi går ind i stuen, så er der ingen ting, og hun stopper med det samme... Det er sgu lidt hårdt når man bare er vant til at lægge hende kl 19.00 også sover hun bare uden brok til næste morgen kl. 07.30. Så pt, er vi javet ind i sofaen, og laaangt over hendes sengetid!

Der har vi også været med Oscar ..

Bare rolig , det går over igen .. Dog varede det ca. 2 mdr. med Oscar .. 

Anmeld

5. marts 2012

Mor Christa

Anonym skriver:

G'aften i stuen!

Puha det oplever vi altså stadig - og han er 15 måneder ;P

Det kommer og går i periodet, og det er mest når det er mig der putter. Faderen er lidt mere hård og kontant, så der går det lidt nemmere for sig. Men jep jep - vi kender alt til det herhjemme.. og der er vidst ikke så meget andetr at gøre, end at huske sig selv på, at det er en fase og atr det nok skal gå over

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

Årh dejligt man ikke er alene om tingene, og det ikk bare er ens unge der er underlig. Men er der nogle der har nogle fif til hvordan det mest smertefrit går over? Skal man lade dem ligge i sengen, eller skal man tage dem op, eller andre gode forslag?

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Årh dejligt man ikke er alene om tingene, og det ikk bare er ens unge der er underlig. Men er der nogle der har nogle fif til hvordan det mest smertefrit går over? Skal man lade dem ligge i sengen, eller skal man tage dem op, eller andre gode forslag?

Du skal gi tryghed .. Det er det de vil ha .. De tror jo at mor og far går og aldrig kommer tilbage , og det gør de jo .. Det er noget de finder ud af med alderen .. Også derfor det går over igen  

Anmeld

5. marts 2012

Trine89

Caia som er ca 6½ mdr er også blevet svær at putte. 

Nogle aftner har vi måtte lade hende falde i søvn på sofaen.

og jah bare her til aften havde vi også en kamp hvor hun blev vildt ked af det når hun blev lagt i sengen. så jeg måtte idag svøbe hende i dynen og gå rundt og vugge hende.. og så lige vente fem min mere efter hun var faldet i søvn før man kunne ligge hende ind..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.