Fiskeolie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

Samus1983

Har læst lidt rundt i de forskellige sites.. men synes ikke rigtig jeg er faldt over noget med fiske olier.

Er det godt at tage dem under graviditeten?

Skal lige siges jeg er ikke for god til at spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Tynen

Samus1983 skriver:

Har læst lidt rundt i de forskellige sites.. men synes ikke rigtig jeg er faldt over noget med fiske olier.

Jeg fik at vide at jeg skulle stoppe med dem, da alt hvad jeg havde brug for fandtes i Gravitamin.

Har dog læst at flere stadig tager dem

Nå, ikke meget hjælp, egentlig

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Nope jeg tog dem ikke.

Anmeld

19. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

der står på dem at man skal snakke med sin læge inden... min sagde det var en god ide...

Anmeld

1. maj 2009

Mullemus86

karina22 skriver:

der står på dem at man skal snakke med sin læge inden... min sagde det var en god ide...

Der står også bag på mine Gravid Mineral, at gravide kun må tage dem efter aftale med lægen De er jo til gravide, hehe.. Nå, nevermind.. Har hørt eller læst et eller andet sted, at fiskeolie under graviditeten, kan øge dit barns intelligens.. Ved ikke om det passer.. Spørger selv lægen om det er en god idé at tage, når jeg skal derned på onsdag.. Vil jo ikke skade bebs..!

Anmeld

1. maj 2009

BellaT

Fiskeolie er godt mod abort (har jeg hørt, men ved ikke om det passer). Også godt til babys hjerne og godt mod svangerskabsforgiftning. Blev anbefalet at indtage fiskeoliekapsler af en fødselslæge under min anden graviditet for at bekæmpe en ny evt. svangerskabsforgiftning, hvilket jeg selvfølgelig så gjorde. Og fik ingen svangerskabsforgiftning overhovedet i anden graviditet.
Om min dreng er et kommende geni vil tiden så vise...
Men du kan roligt spise fiskeolie under graviditeten. Det kan kun gøre godt. Ikke skade.

Anmeld

2. maj 2009

missKat

Samus1983 skriver:

fiskeolie er kun godt under en graviditet. Der er lavet mange tests om det og børnene skulle blive både større og klogere.
for din egen skyld er det også en god ide du får sundere led, organer og smukkere hud, så kom du bare igang.

som info så er det en lov at der står på ALT at det ikke må indtages af gravide og børn under xx år (også på vitaminer til børn). det er ren og skær en sikkerhedsforanstaltning.
med alm vitaminer skal man ikke tænke over det men er det noget andet så spørg for en sikkerhedsskyld lægen eller et godt helsekost sted.
jeg vælger det sidste for lægen har jo ikke en ærlig chance for at følge med i udviklingen indenfor natur. Så hvis du har en god helsekost butik, så hør dem!!

håber jeg kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.