veninder og vennepar i eller omkring Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

AMtrier

Hej alle sammen

jeg er en kvinde som søger veninder eller vennepar i eller omkring Århus.
Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide længe og er nu igang med fertilitetsbehandling på skejby sygehus så nu er det snart vores tur !
vi bor i Egå lidt udenfor Århus. jeg kommer ikke fra Århus og har derfor ingen venner eller veninder i området. det bliver hurtigt ensom at snakke baby snak med sig selv dagen lang jeg savner rigtig meget at have nogle at tale med om hverdagsting og små mirakler

jeg håber at der sidder nogle unge mødre, gravide eller skrukke kvinder som kunne tænke sig at skrive

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

M (:

AMtrier skriver:

Hej alle sammen

jeg er en kvinde som søger veninder eller vennepar i eller omkring Århus.
Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide længe og er nu igang med fertilitetsbehandling på skejby sygehus så nu er det snart vores tur !
vi bor i Egå lidt udenfor Århus. jeg kommer ikke fra Århus og har derfor ingen venner eller veninder i området. det bliver hurtigt ensom at snakke baby snak med sig selv dagen lang jeg savner rigtig meget at have nogle at tale med om hverdagsting og små mirakler

jeg håber at der sidder nogle unge mødre, gravide eller skrukke kvinder som kunne tænke sig at skrive

kram

Jeg er godt nok fra Randers, men du må da gerne skrive til mig (:

Anmeld

15. marts 2012

gobleboble

bor lidt nord for århus men du må da gerne skrive, hvis du har lyst.

Anmeld

28. marts 2012

Truddi

Du må også gerne skrive til mig! :-) Er fra Randers, søger også nogle gode bekendtskaber da min primære vennekreds befinder sig på sjælland :-)

Anmeld

1. juli 2012

maibusse

Hej med dig

Søger du stadig beskendtskaber?  

Mvh Mai Busse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.