Greys hvide verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Maise86

Har ikke fulgt med i Greys hvide verden længe og ligger nu og ser det. Nogen her som kan svare mig på hvor hende Zola erkommner ind i billedet henne? Og hvad der er sket?

Går ud fra at Meredith på en eller anden måde er hendes mor?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Clisolka

Maise86 skriver:

Har ikke fulgt med i Greys hvide verden længe og ligger nu og ser det. Nogen her som kan svare mig på hvor hende Zola erkommner ind i billedet henne? Og hvad der er sket?

Karev fik nogle afrikanske børn til behandling på hospitalet og Meredith og Derek faldt pladask for lille Zola. 

De adopterede hende, men fik fjernet hende igen - jeg kan ikke lige huske pt. hvad det var, men Meredith kidnappede hende og gemte sig på hospitalet. 

Anmeld

5. marts 2012

M (:

Zola er Meredith og Dereks adoptivdatter. Dengang Meredith blev afsløret i, at have snydt i Dereks alzheimers forsøg, blev adoptionen stoppet, og Meredith kidnappede Zola. Efterfølgende blev Derek og Meredith sepereret i maaaaange afsnit. Kan ikke lige huske hvorfor, men Richard påtog sig skylden for det mislykkedes alzheimers projekt, og Meredith blev atter ansat på hospitalet. Kan ikke lige huske hvordan og hvorledes, men nu er Derek og Meredith i hvert fald sammen igen, og de har altså endelig fået lov til at adoptere Zola.

Anmeld

5. marts 2012

Jibbe

Nå så kunne jeg da også lige følge med undrer mig bare over hvorfor de ikke sov med hende på hospitalet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.