Spjæt eller luft i maven?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Julle85

Hej

Jeg er i 14.uge, og jeg er ret sikker på at jeg igår aftes mærkede min lille baby-boy give et spjæt.. Det er min 2. graviditet, og jeg er tynd, så måske at det kan passe?! Andre der har mærket liv så tidligt? Her i formiddag synes jeg at jeg mærkede en boblen, som jeg kunne genkende fra da jeg ventede min datter..

God aften derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

MorDk

Kan det sagtens være *S*

Da jeg var gravid med min søn der mærkede liv allerede i uge 11+5 og det er tidligt som første gangs men der var ingen tvivl overhovedet *S* Det var ikke bare luft!!

Anmeld

5. marts 2012

Valle81

Jamen det kan det da sagtens være.

Jeg er en meget stor pige og da jeg var 15+0 med 2. Barn mærkede jeg liv første gang. Det var et kæmpe spark. Vi ar gået i seng og min mand lå med hånden på min mave. Puf sagde det. Jeg sagde ikke noget, lidt efter sagde min mand, ej skat jeg tør ikke spørge men var det blyp jeg mærkede. Og jeg blev helt vild, ha havde kunne mærke det og det var første gang jeg selv mærkede liv.

Så jeg tror da helt sikkert du har mærket liv:0)

Anmeld

5. marts 2012

Julle85

MorDk skriver:

Kan det sagtens være *S*

Da jeg var gravid med min søn der mærkede liv allerede i uge 11+5 og det er tidligt som første gangs men der var ingen tvivl overhovedet *S* Det var ikke bare luft!!

Det var også tidligt at mærke liv, men fantastisk dejlig livsbekræftende følelse Med mit første barn mærkede jeg det i uge 16-17 tror jeg

Anmeld

5. marts 2012

Julle85

Valle81 skriver:

Jamen det kan det da sagtens være.

Jeg er en meget stor pige og da jeg var 15+0 med 2. Barn mærkede jeg liv første gang. Det var et kæmpe spark. Vi ar gået i seng og min mand lå med hånden på min mave. Puf sagde det. Jeg sagde ikke noget, lidt efter sagde min mand, ej skat jeg tør ikke spørge men var det blyp jeg mærkede. Og jeg blev helt vild, ha havde kunne mærke det og det var første gang jeg selv mærkede liv.

Så jeg tror da helt sikkert du har mærket liv:0)

Sikke dejligt, også at din mand var med til at opleve det første spark Det er nu fantastisk

Anmeld

5. marts 2012

MorDk

Jeg var slet ikke i tvivl og slet ikke efter jeg fik syn for sagen til NF-scanningen.... hvor jeg jo kunne se at han sparkede ud efter scanneren  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.