skole hjem samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Anonym trådstarter

Vi skal til skole hjem samtale med vores barn i morgen. Vi skulle aftale sedlen med ønske tider fredag og ifølge brevet ville tiderne blive meldt ud på intranettet samme dag. Vi fik tidspunktet søndag aften, efter en mail til klasselæreren hvor jeg rykkede.

Elevplanerne har vi endnu ikke modtaget, og det havde da været rimeligt at vi havde nået at have en mulighed for at  tale med vores barn om den.

Nogle lære som ved om det er rimelige tidsfrister.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

LinLin

Er ikke lærer - men det lyder da lidt sløset....

Anmeld

5. marts 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Vi skal til skole hjem samtale med vores barn i morgen. Vi skulle aftale sedlen med ønske tider fredag og ifølge brevet ville tiderne blive meldt ud på intranettet samme dag. Vi fik tidspunktet søndag aften, efter en mail til klasselæreren hvor jeg rykkede.

Elevplanerne har vi endnu ikke modtaget, og det havde da været rimeligt at vi havde nået at have en mulighed for at  tale med vores barn om den.

Nogle lære som ved om det er rimelige tidsfrister.

Er lærer og nej det er ikke rimeligt men vi lærere er også mennesker og nogle gange går tingene skævt. Feks jeg havde lavet seddel til at indkalde til forældremøde mandag men pga sygdom blev den først sendt ud fredag og skulle afleveres idag. De vidste godt på forhånd hvornår datoen var men selve indkaldelsen fik de først fredag. Og ja, det er noget juks men det sker

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Er ikke lærer - men det lyder da lidt sløset....

Meget og det er ikke første gang. Stilen ungerne afleverede midt i december har de stadig ikke fået, og de har spurgt efter den mange gange. Det er i øvrigt ikke første gang hun har smidt en stil væk som de så ikke har fået tilbage.

Vi er desværre lidt bange for at vores kritiske holdning kommer til at gå ud over vores andet barn som formegntlig skal have samme lære efter sommerferien.

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Er lærer og nej det er ikke rimeligt men vi lærere er også mennesker og nogle gange går tingene skævt. Feks jeg havde lavet seddel til at indkalde til forældremøde mandag men pga sygdom blev den først sendt ud fredag og skulle afleveres idag. De vidste godt på forhånd hvornår datoen var men selve indkaldelsen fik de først fredag. Og ja, det er noget juks men det sker

Som jeg skriver til DA´s mor er det bestemt ikke første gang. Sidste år fik vi også først elevplanen efter samtalen. Har fuld forståelse for at lære også kan blive syge og få ændret i deres planer.

Anmeld

5. marts 2012

LinLin

Anonym skriver:

Meget og det er ikke første gang. Stilen ungerne afleverede midt i december har de stadig ikke fået, og de har spurgt efter den mange gange. Det er i øvrigt ikke første gang hun har smidt en stil væk som de så ikke har fået tilbage.

Vi er desværre lidt bange for at vores kritiske holdning kommer til at gå ud over vores andet barn som formegntlig skal have samme lære efter sommerferien.

Hvis hun lader det gå ud over nr 2 er det da dybt uprofessionelt.... Synes da ikke I skal holde igen af frygt for det Måske er hun bare en glemsom type

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.