Håndjern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.057 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har længe være på jagt efter nogle "sex-håndjern" med sådan noget plys på som gør dem behagelige. MEN jeg synes at dem jeg har kigget på virker meget små de strammer simpelthen for meget om håndledet, og jeg vil nu også gerne kunne bruge dem på min kæreste.

Er der nogle af jer som ved hvor man kan købe håndjern med plys som har en ordenlig størrelse? Altså som kan bruges på mænd også?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har længe være på jagt efter nogle "sex-håndjern" med sådan noget plys på som gør dem behagelige. MEN jeg synes at dem jeg har kigget på virker meget små de strammer simpelthen for meget om håndledet, og jeg vil nu også gerne kunne bruge dem på min kæreste.

Er der nogle af jer som ved hvor man kan købe håndjern med plys som har en ordenlig størrelse? Altså som kan bruges på mænd også?

På forhånd tak

har du prøvet diverse sexshops??

Det har du sikekrt, men det er mit bedste bud.. ellers tag på en sexmesse, der plejer at være nogen rundt i landet nu her i foråret så vidt jeg husker..

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

har du prøvet diverse sexshops??

Det har du sikekrt, men det er mit bedste bud.. ellers tag på en sexmesse, der plejer at være nogen rundt i landet nu her i foråret så vidt jeg husker..

Jeg har været i orion og jeg synes bare at det strammer...

Anmeld

29. marts 2012

frkanonym

Anonym skriver:

På forhånd tak

jeg har et par hjemme med rødt plys. har aldrig nogensinde brugt dem til noget, da min kæreste og jeg ikke er til den slags. har dog prøvet dem, og de er alt for store til mig - kan hive dem af, når de er helt lukket. min kæreste har rimelig store hænder samt brede håndled, han tog dem på en dag for sjov, og der sad de fast på ham. de klemte ikke eller noget, men han kunne bestemt ikke selv få dem op, så han måtte kalde efter hjælp, selvom nøglerne stadigvæk sidder fast til håndjernene.

Anmeld

29. marts 2012

Barbamama

Der er nogle med fjer eller i silke her:

http://www.lustuniverse.com/dk/bdsm.html

Anmeld

29. marts 2012

Kris89

www.livet-er-godt.dk

her har de nogle velcrobånd med lang snor man kan binde fast til noget. de er vildt behagelige, men kan absolut ikke komme af ved egen hånd

Anmeld

29. marts 2012

Steph_Laurits

Kris89 skriver:

www.livet-er-godt.dk

her har de nogle velcrobånd med lang snor man kan binde fast til noget. de er vildt behagelige, men kan absolut ikke komme af ved egen hånd

Min idé var også velcro

Anmeld

29. marts 2012

Kris89

StephanieJ skriver:

Min idé var også velcro

synes det er ti gange mere behageligt

Anmeld

29. marts 2012

Steph_Laurits

Kris89 skriver:

synes det er ti gange mere behageligt

Anmeld

31. marts 2012

Anonym trådstarter

malenekjeldsen skriver:

jeg har et par hjemme med rødt plys. har aldrig nogensinde brugt dem til noget, da min kæreste og jeg ikke er til den slags. har dog prøvet dem, og de er alt for store til mig - kan hive dem af, når de er helt lukket. min kæreste har rimelig store hænder samt brede håndled, han tog dem på en dag for sjov, og der sad de fast på ham. de klemte ikke eller noget, men han kunne bestemt ikke selv få dem op, så han måtte kalde efter hjælp, selvom nøglerne stadigvæk sidder fast til håndjernene.

Hvor har du købt dem henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.