Jeg har en lille dreng på 7 måneder. Han har nu sovet i egen seng i to måneder, og det er gået rigtig fint, men inden for de sidste 2 uger er han begyndt at græde helt vildt, når han bliver lagt i sengen, og skriger hysterisk!
Førhen kunne jeg bare ligge ham og sige "godnat", når vi var færdige med at få nattøj på, børstet tænder osv.. Måske begyndte han at græde, men det var nok bare at gå der ind, nusse ham lidt og lægge ham rigtigt, så faldt han til ro. NU kan jeg slet ikke komme ud af værelset! Jeg kan ikke trøste ham, mens han ligger i sengen - han falder først til ro når jeg har haft ham oppe i lidt tid og sunget for ham...
(Nu kommer der lige noget underligt, og jeg ved godt at det ikke er alle der tror på den slags (jeg var én af dem, og troede aldrig jeg ville komme til det), men vi har spøgelse(r) herhjemme, men hovedsageligt i mit soveværelse (det er det eneste sted vi har oplevet noget). Men soveværelset ligger lige ved siden af børneværelset, så aner ikke om han bliver forstyrret af det, og måske har set noget der har gjort ham bange

)
Er der andre der har prøvet noget lignende eller som kan komme med nogle råd - jeg tager imod med kyshånd!

Anmeld