Unge gravide eller med børn søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

helenak

Hej piger

Jeg er 19 år og har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid. Jeg søger nogle unge mødre eller gravide, som har lyst til at snakke om alt fra babyting til hvad der foregår i hverdagen. 
Er næsten lige flyttet, så derfor mangler jeg også lidt veninder i min hverdag, som jeg kan snakke med. 

Det ville også være en bonus hvis der var mulighed for at mødes en gang i mellem. (jeg bor i store heddinge på sjælland).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

jannilaursen

helenak skriver:

Hej piger

Jeg er 19 år og har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid. Jeg søger nogle unge mødre eller gravide, som har lyst til at snakke om alt fra babyting til hvad der foregår i hverdagen. 
Er næsten lige flyttet, så derfor mangler jeg også lidt veninder i min hverdag, som jeg kan snakke med. 

Det ville også være en bonus hvis der var mulighed for at mødes en gang i mellem. (jeg bor i store heddinge på sjælland).

Hej Jeg er frisk bor godt nok i Næstved men der er ikke så langt 

Anmeld

11. marts 2012

helenak

jannilaursen skriver:

Hej Jeg er frisk bor godt nok i Næstved men der er ikke så langt 

Super, vi kan jo enten skrives ved over messenger eller mobil?
her er mine oplysninger i så fald

20774927

helenakrumhausen@live.dk 

Anmeld

8. maj 2012

kathan

Så lige emnet selvom det efterhånden er "gammelt" - men er lidt i samme situation. 21 år, gravid og lige flyttet til Næstved, så kender heller ikke rigtig så mange

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

helenak skriver:

Hej piger

hej

tillykke med graviditeten , du går en vidunderlig tid i møde ..

jeg har selv en søn på 1år og jeg er 23 ..

er frisk på at snakke og hjælpe .. kommer dog fra jylland

Anmeld

8. maj 2012

Taniakb

Stort tillykke med graviditeten.. Fantastisk tid og gå i møde... :-) Jeg er en ung pige på 23, har et barn på 9 måneder og hvis jeg er heldig, så en til på vej..

Store heddinge? Det ved jeg ikk lige hvor ligger, m
en er selv fra kirke såby, hvis det siger dig noget..

Er altid frisk på en snak ;-)

Anmeld

8. maj 2012

LRKH

Jeg er også 19, og fra Holbæk..

Er 12+2, og har heller ikke så mange at snakke med om det (ihvertfald ikke på min egen alder) 

Så hvis der er nogen der vil snakke med mig også, er jeg frisk 

Anmeld

8. maj 2012

LouiseRH

Bor godt nok i sønderborg, men du er da velkommen til at skrive

Jeg hedder Louise, er 19 år og er mor til lille Isabella på 5 uger

Anmeld

8. maj 2012

simone_jacobsen

helenak skriver:

Hej piger

Hej..

Jeg kunne sagtens være interesseret - men vil gerne lige holdes som standby, da jeg først i dag har testet positiv - og stregen var meget utydelig..

Men er den klar i morgen, er jeg heelt sikket på

Anmeld

8. maj 2012

LilleLene

helenak skriver:

Hej piger

Hej

Jeg er også 19, og har termin om 30 dage

bor så godt nok i midtjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.