tror i det er muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Anonym trådstarter

hej alle kloge kvinder

jeg er gravid for anden gang og er nu 34+ henne .
jeg er PANISK angst for at føde!
aner ikk min levende råd hva jeg skal gøre af mig selv og ønsker virkelig ikk en fødsel som første gang
endte desværre med at føde i uge 42 og han var så tør og uden fedtsnask på kroppen at han sprækkede mig op endte med en 3 grads bristning og smerter i langgggg tid efter og polypper nu der driller snøft . . han vejede 3600 g
jeg ønsker ikk dette smerte igen, da jeg havde født min første søn sagde jeg til mig selv at det kunne jeg sagtens igen og at det var da bare let, MEN nu NEJJJJJJ TAK
så her er spørgsmålet, for jeg vil meget gerne føde selv MEN jeg vil gerne sættes igang før tid, tror i det er muligt???
jeg vil ikk rigtigt ringe til min jordmoder og blive mejet i gulvet over jeg vil føde før tid
kan jeg (forlange) at je vil sættes igang før tid?? bare så jeg er mere tryg ved at han mulighvis ikk tør ved fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Ditte-3

da jeg skulle ha min første dreng var det et marerit det tog 48 timer og ente med sugekop og mange sting for neden. min datter der imod tog 11 timer og var en kæmpe oplevelse var så meget til stede var alene inde og føde så det var kun mig og jormoren og ja det var supper,

har dog fået a vide dene gange jeg moske blivere sat i gang lidt før tamin alt efter hvor meget den bette vejder til den tid da alle mine 3 børn har vejet over 4 kg og den ælste var næsten oppe på 5 kg sss, er også gået 14 dage over vær gang.

men spør din jormor ad det skader da ikke s

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2012

Ditte-3

ved ik hvorfor der kom bilder på sorry

Anmeld

5. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hej

Jeg tror, uden at vide det, at chancerne for, at blive sat igang FØR tid er små.. men derimod stror jeg, at det kunne være realistisk, at håbe på en igangsættelse på terminen.

Men under alle omstændigheder er du jo nødt til, at tale med din jordemoder.

Fortæl hende hvordan du har det.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.