hvad skal man huske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2012

Kay

det er lige gået op for mig at der er under 4 måneder til vi skal giftes...

bliver helt små stresset og bange for vi glemmer noget... men... hvad skal vi huske at nå??

vi holder ingen fest nu... vi holder blot en vielse og derefter en picknik på stranden...

og hvad er det nu med lånt og blåt og nyt og???

og hvilke papire er det nu der skal ordnes??

vi havde egentlig tænkt at udskyde bryllupet til næste år nu når jeg fik termin et par dage efter det egentlig planlagte bryllup.. så havde lagt alle bryllupstankerne på hylden bagers i hjernen... men så beslutede vi os for at blive viet inden og holde festen efter... og nu er de svære at finde frem igen bagers fra hjernen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Kay

ingen med gode råd??

Anmeld

8. marts 2012

linefun

Kay skriver:

det er lige gået op for mig at der er under 4 måneder til vi skal giftes...

bliver helt små stresset og bange for vi glemmer noget... men... hvad skal vi huske at nå??

vi holder ingen fest nu... vi holder blot en vielse og derefter en picknik på stranden...

og hvad er det nu med lånt og blåt og nyt og???

og hvilke papire er det nu der skal ordnes??

vi havde egentlig tænkt at udskyde bryllupet til næste år nu når jeg fik termin et par dage efter det egentlig planlagte bryllup.. så havde lagt alle bryllupstankerne på hylden bagers i hjernen... men så beslutede vi os for at blive viet inden og holde festen efter... og nu er de svære at finde frem igen bagers fra hjernen

Traditionen siger noget: "lånt, blåt, nyt og gammelt"

I forbindelse med hvilke papirer I skal sørge for, så skal I udfylde og indsende en ægteskabserklæring til kommunen, som skal godkende jeres oplysninger.
Derefter får I en prøvelsesattest, som I skal aflevere det sted I skal giftes.
Hvis I skal ændre efternavn skal der også udfyldes et ansøgningsskema om dette.
Alt dette skulle I gerne kunne finde på jeres kommunes hjemmeide.

Rigtig god dag

Anmeld

8. marts 2012

Kay

linefun skriver:

Traditionen siger noget: "lånt, blåt, nyt og gammelt"

I forbindelse med hvilke papirer I skal sørge for, så skal I udfylde og indsende en ægteskabserklæring til kommunen, som skal godkende jeres oplysninger.
Derefter får I en prøvelsesattest, som I skal aflevere det sted I skal giftes.
Hvis I skal ændre efternavn skal der også udfyldes et ansøgningsskema om dette.
Alt dette skulle I gerne kunne finde på jeres kommunes hjemmeide.

Rigtig god dag

oki mange tak

hmmm gammelt... har jeg... en perlekæde jeg fik af min elskede oldemor da jeg blev konfiermeret... nyt skal jeg nok havde noget men lånt... hmmm og blåt... det bliver værer...  må en ting godt havde 2 betydninger... så jeg kan låne noget blåt??

er der andre traditioner? eller overtro? man ska huske?

Anmeld

8. marts 2012

linefun

Kay skriver:

oki mange tak

hmmm gammelt... har jeg... en perlekæde jeg fik af min elskede oldemor da jeg blev konfiermeret... nyt skal jeg nok havde noget men lånt... hmmm og blåt... det bliver værer...  må en ting godt havde 2 betydninger... så jeg kan låne noget blåt??

Jamen velbekomme

Altså tror godt en ting må ha to betydninger. Jeg lånte en fin halskæde af min mor, som havde været min mormors, så derved både lånt og gammelt.
Desuden var det en blå tråd i de strømpebukser jeg havde købt og som jo også være nye. Og der var blåt i brudebuketten

Anmeld

8. marts 2012

Kay

linefun skriver:

Jamen velbekomme

Altså tror godt en ting må ha to betydninger. Jeg lånte en fin halskæde af min mor, som havde været min mormors, så derved både lånt og gammelt.
Desuden var det en blå tråd i de strømpebukser jeg havde købt og som jo også være nye. Og der var blåt i brudebuketten

oki mange tak

skal nok finde på noget blåt et eller andet   man kan vel evt male sålen på skoen blå... eller male blå hjerter under skoen

Anmeld

20. marts 2012

gigi1

og husk bare en lille uskyldig hvid kjole beach agtig eller lign..

jeg skkla også giftes og jeg glæææææder mig

Anmeld

20. marts 2012

L&V

Kay skriver:

oki mange tak

Lån et blåt strømpebånd

Anmeld

21. marts 2012

Kay

gigi1 skriver:

og husk bare en lille uskyldig hvid kjole beach agtig eller lign..

jeg skkla også giftes og jeg glæææææder mig

det er også planen... ikke noget fancy prinsesse kjole noget...

der skal jo ogå være plads til maven

Anmeld

21. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Lån et blåt strømpebånd

jeg har strømpebånd... har fået det specielt lavet

fik det for et par dage siden og der er en lille blå sløjfe bag på  

det redede lige det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.