Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle85 skriver: glæder mig til og sal gøre min bette søn til storebror, selvom det ikke var planlagt er det det bedte og være gravid igen!!
glæder mig til og sal gøre min bette søn til storebror, selvom det ikke var planlagt er det det bedte og være gravid igen!!
Stort tillykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: jaaaa, kender det godt. Kunne heller ikke holde kæft de to sidste gange og det kunne kæresten heller ikke... Men når det sker igen, så holder vi kæft.. håber vi. haha
jaaaa, kender det godt. Kunne heller ikke holde kæft de to sidste gange og det kunne kæresten heller ikke... Men når det sker igen, så holder vi kæft.. håber vi. haha
hehe den er også meget svær
i er måske i gang med og prøve igen så?
Meego skriver: Stort tillykke!
mange tak skal du have
mulle85 skriver: hehe den er også meget svær i er måske i gang med og prøve igen så?
stort tillykke med det
Princesspigen skriver: stort tillykke med det
tusind tak skal du have
mulle85 skriver: tusind tak skal du have
selv tak
Frk-Lotusblomst skriver: Nej, ikke endnu. Kroppen får lige lov at få lidt ro I tilfælde af vi skal miste igen.. Orker ikke 3 aborter på så kort tid.
Nej, ikke endnu. Kroppen får lige lov at få lidt ro I tilfælde af vi skal miste igen.. Orker ikke 3 aborter på så kort tid.
ej det forstår jeg dælme godt
har du børn i forvejen så eller?
Tillykke
AalborgPigen skriver: Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128