Smoothie blanding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Laura.

Er der nogen der ved om man må bruge en smoothie blanding fra fryseren hvis der er frost på ? - inde i posen altså.. Kæresten mener at jeg ikke må, men det ved jeg slet ikke moget om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det kan jeg ikke se noget problem i. Hvad er hans argument for at du ikke må det??

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

Laura. skriver:

Er der nogen der ved om man må bruge en smoothie blanding fra fryseren hvis der er frost på ? - inde i posen altså.. Kæresten mener at jeg ikke må, men det ved jeg slet ikke moget om..

Kan du sagtens, frugt skal godt nok ligge længe i en fryser før det er skidt at spise

Anmeld

5. marts 2012

Laura.

Omsorgsgiver skriver:

Det kan jeg ikke se noget problem i. Hvad er hans argument for at du ikke må det??

Han tror bare at have hørt noget om det engang, men han var ikke sikker..

Anmeld

5. marts 2012

Laura.

Jonatansmor skriver:

Kan du sagtens, frugt skal godt nok ligge længe i en fryser før det er skidt at spise

Det ville jeg umidbart også tro, og datoen er heller ikke overskredet, så der burde ikke være noget.. men ville lige høre de kloge hoveder inden jeg gjorde noget...

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Laura. skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Madvare tager skade af at ligge i direkte frost.

Anmeld

5. marts 2012

Laura.

Månsson skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Madvare tager skade af at ligge i direkte frost.

Øv altså.. Har ellers først lige taget hul på posen nu her...

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

Laura. skriver:

Det ville jeg umidbart også tro, og datoen er heller ikke overskredet, så der burde ikke være noget.. men ville lige høre de kloge hoveder inden jeg gjorde noget...

Min mor er slagteruddannet og kan alt muligt i den duer og hvad jeg har fået at vide af hende, så dannes der rimfrost på indersiden af poserne, hvis de har lagt op ad noget der var stuetemperatur, ret nemt for det kræver bare at du smider ufrossent op ad frosnet.

På din fryser burde der være angivet hvor lang tid forskellige fødevarer kan holde, du vil blive overrasket

Anmeld

7. marts 2012

signe.

Laura. skriver:

Når der er frost på det indvendigt er det fordi at det næsten har været optøet da det iegn er kommet i fryseren. Bag på grøntsagspakker, kødpakker osv står der ofte "må ikke nedfryses efter optøning", men jeg har tit lavet smoothies hvor der har været is på, og det er gået fint Det er kun kød jeg aldrig kunne finde på at nedfryse igen hvis det har været en smule optøet.

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Laura. skriver:

Øv altså.. Har ellers først lige taget hul på posen nu her...

Er det de poser hvor der er 3 små poser inden i ? Jeg har oplevet det samme.. At selvom den store pose ikke er åbnet er der frost inden i de små poser ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.