hjælp min lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

charlottekri

hej kære baby.dk brugere

jeg skriver fordi min lillebror er kommet i en klemme. han har lavet den store bommert at anskaffe sig en hund på det helt forkerte tidspunkt, og håber nu at han kan finde et nyt hjem til den, da de ikke kan overskue den. de er lige blevet forældre til den sødeste lille pige, bor i en lejlighed i Holstebro, og han er lige blevet opereret i knæet  derfor kan de ikke rigtig passe den, som den fortjener.

det er den sødeste renracede bokser (staves), tæve på ca. 4 mdr. den skal aktiveres en del, men hvis den bliver det, er det bare den sødeste og roligste hund. den er ved at være renlig.

de ville selvfølgelig gerne kunne sælge den. de har selv givet 5.500 for den (der er stamtavle på bedstemoderen, men ikke på denne) og vil gerne kunne sælge den for 4000. i denne pris ligger også ca. 2 sække hvalpefoder, legetøj, snor, madskål, vandskål og hundekurv. og ja selvfølgelig hunden

håber at der er nogen der kunne være interesseret, og i må meget gerne dele dette, så vi kan få fundet et nyt og dejligt hjem til hunden

mange hilsner charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Janni.

Håber i finder en egnet ejer, det kunne måske hjælpe lidt at sætte et billede ind af hunden. 

Anmeld

5. marts 2012

charlottekri

har desværre ikke et billede af den lige nu, men prøver lige at skaffe et

Anmeld

5. marts 2012

TeamRocket

Må jeg forslå at i prøver på hundegalleri.dk det er en skøn side.

Stamtavle på bedstemoren er jo ingen garenti for at denne hund er helt ren  bare til oplysning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.