kan ikk vente mere !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

tulle92

ja kan ikk vente mere og er kun 31+2 idag men kan bare ikk vente mere

hva skal jeg dog gøre piger lidt hjælp her til hvad jeg skal lave så de sidste uger går hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Sørens

tulle92 skriver:

ja kan ikk vente mere og er kun 31+2 idag men kan bare ikk vente mere

hva skal jeg dog gøre piger lidt hjælp her til hvad jeg skal lave så de sidste uger går hurtigt

Er du sådan en der allerede har styr på alt det praktiske? Hvis ikke kunne du måske kaste dig over "redebygning"? Købe de sidste ting, indrette børneværelse osv?

Eller du kunne købe/låne en hel serie af noget du har haft lyst til at se men aldrig fået gjort? Matador, Sex & the City, Lost, Dexter el lign.?

Du kunne også kaste dig over at blive så "Fit" og stærk og forberedt som overhovedet muligt til fødslen? Gå i svømmehallen, lave knibeøvelser, Pilates osv osv?

Hvis du er kreativt anlagt og hved hvad køn I skal have, kunne du strikke/hækle?

Ved ikke om du kan bruge nogen af mine forslag til noget men, det var hvad jeg lige kunne komme på!

Held og lykke med det hele! Krydser fingre for at det går rigtig hurtigt!

Anmeld

6. marts 2012

NNL

Åh hvor jeg kender det!! Er selv 31+0 i dag... "Heldigvis" har jeg 3½ uge på jobbet endnu, men kan mærke at koncentrationsevnen ikke er den samme som den har været. Alle tanker kredser om baby og alt hvad der hører til, plus at jeg bliver så frygtelig træt midt på arbejdsdagen.

Tror desværre ikke man kan gøre andet end forklare sig selv at der altså er noget tid endnu! Vi prøver at gøre alle de ting nu som vi ikke kan når den lille først kommer - vi spiser aftensmad i sofaen foran tv'et, kører lange ture uden at skulle noget eller ligger på sofaen en hel dag

Ellers er svømning fantastisk tidsfordriv - ved ikke om du indimellem er i svømmehallen, men hold op hvor er det bare dejligt at blive vægtløs i vandet og få taget trykket fra ryg og ribben eller hvor du nu mærker mest til den ekstra vægt

Held og lykke med tidsfordrivet...

Anmeld

6. marts 2012

LineSchack

Forstår dig bare så godt, jeg er 38+5 idag og er ved at springe af utålmodighed. Men ja en ting der virkelig er gået op for mig er at fra uge 30 og til nu er tiden faktisk bare forsvundet, hvorhen aner jeg ikk...forkæl dig selv, tag ud med venner og familie og få dine weekender beskæftiget...også når man op til de sidste 2 uger og puha det endnu svære da det kan ske når som helst og hvor som helst så man står op hverdag i en form for stand by position. Og hver aften lægge sig til at sove og tænke øv ..det ikk nogen trøst men tror desværre ikk den længsel slutter før dit lille bebs ligger i dine arme... ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.