Har sådan brug for at dele mine tanker og mine følelser i forbindelse med min engledatters 6 års fødselsdag på onsdag. Hun blev født 37+1 men var død ved fødslen grundet en blodprop i navlesnoren
Here goes:
Endnu et år er gået,
Og jeg savner dig helt ekstremt stadig væk! På onsdag bliver du 6 år. Fatter ikke at der allerede er gået 6 år siden vi sagde farvel til dig
Du er stadig tit i mine tanker, ser tit billederne af dig og fatter stadig ikke at du ikke er her hos mig. Du skulle være startet i skole til sommer, du skulle drille Emma og Xander, lege med dem, brokke dig over at de tog dit legetøj, være en smuk sød prinsesse, lege med vennerne. Du skulle have lov til at opleve livet!
Jeg savner dig min pige, så ufattelig meget. Dagene lige nu går meget langsomme og er meget uoverskuelige, hele verden fortsætter som om intet er hændt. Det er der nok heller ikke for dem, men har så svært ved at forstå hvordan det hele bare kan fortsætte, men det skal det vel.
Jeg elsker dig min pige, jeg håber du har det godt hvor du end er, og følger med i dine søskendes liv 
Mig og mormor kommer og besøger dig på onsdag, det bliver hårdt, men vi skal nok komme igennem dagen på en eller anden måde! Det kan godt ske du nu er en engel, men din dag skal stadig fejres
Jeg elsker dig Sasha, kys fra mor 

Anmeld