måske igangsættelse om 14 dage allerede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

sandramor

hej piger.....

jeg har lige været til vækst scanning som jeg jo render til ret så tit.....

og først jubbbbiiiii min lillepige har vendt sig med hovedet ned af så hun ligger heeelt rigtigt

men HOLD DA op hun er stor!!! jeg er 34+4 idag og hun vejer næsten 3200g!! og de ligger mærke til at hendes mave omfang er RET så stort..... hviket det ofte er hvis moderen har graviditets sukkersyge.... så trods mine tal er fine så suger hun åbenbart de kulhydrater til sig som jeg så får........ hun tager pt over 350g på om ugen!!

så næste vækstscanning d. 19 marts kan ende med de beslutter at sætte mig igang dagen efter simpelhen for ikke at risikere at hun blir aaaalt for stor!!.....

med den fart vil hun hvis jeg går tiden ud ca ende på omkring 4800g!!

så jeg håber faktisk lidt de vælger at sætte mig igang om 14 dage hvor jeg jo vil være næsten i uge 38....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

sandramor

her er lille pigen forresten...

og lige et par mavebilleder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

sandramor skriver:

hej piger.....

jeg har lige været til vækst scanning som jeg jo render til ret så tit.....

og først jubbbbiiiii min lillepige har vendt sig med hovedet ned af så hun ligger heeelt rigtigt

men HOLD DA op hun er stor!!! jeg er 34+4 idag og hun vejer næsten 3200g!! og de ligger mærke til at hendes mave omfang er RET så stort..... hviket det ofte er hvis moderen har graviditets sukkersyge.... så trods mine tal er fine så suger hun åbenbart de kulhydrater til sig som jeg så får........ hun tager pt over 350g på om ugen!!

så næste vækstscanning d. 19 marts kan ende med de beslutter at sætte mig igang dagen efter simpelhen for ikke at risikere at hun blir aaaalt for stor!!.....

med den fart vil hun hvis jeg går tiden ud ca ende på omkring 4800g!!

så jeg håber faktisk lidt de vælger at sætte mig igang om 14 dage hvor jeg jo vil være næsten i uge 38....

tillykke med det! Jamen så er det jo gået godt  

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Det ville da være skønt hvis de vil sætte dig i gang dér

Jeg var også bange for at få en kæmpe baby pga. graviditets sukkersyge. Han vejede 4.090 og var 54 lang, så han var jo ikke en lille baby  Blev sat i gang på termins dagen og han kom dagen efter.

Held og lykke med det

Anmeld

5. marts 2012

sandramor

taaaaark for det.....

og jaaaa det må man sige det er......

og selv tillykke med spiren i maven

Anmeld

5. marts 2012

sandramor

jaaaa det ville faktisk passe mig rigtig fint

hun er jo som sagt stor nok og klar er hun da om 14 dage.........

neeeej det var da en god størrelse han havde din søn... men heller ikke kæmpe stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.