Dp plads.. hvornår får man besked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

MelikkazMoar

Chris86 skriver:

Ja det er jo det... Så er der jo pludselig omkring 100 på sådan en venteliste
Tja der vel ik andet for at håbe i får svar snart, så i har en chance for at "godkende" og besøge INDEN hun skal starte.. Eller ringe tl den pladsanvisning endnu engang

ja det vil jeg så prøve imorgen.. taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Silas&Mille

Vi havde skrevet Silas op til start den 1. november og fik svar allerede i august måned.

Anmeld

5. marts 2012

Clisolka

MelikkazMoar skriver:

hej piger..

har skrevet Melikka op til Dp og en enkelt Vs. og fik afvide jeg ville få svar en måned inden dagen jeg havde ønsket det skulle starte..

men det burde jo så ha været den 1 jeg skulle ha haft svar

men hvor længe i forvejen fik i svar på om i havde fået den ene eller den anden ?

Jeg fik brev i juni måned sidste år, hvor Isabella skulle starte 1. sep i vuggestue 

Anmeld

5. marts 2012

FrkLarsen

MelikkazMoar skriver:

hej piger..

har skrevet Melikka op til Dp og en enkelt Vs. og fik afvide jeg ville få svar en måned inden dagen jeg havde ønsket det skulle starte..

men det burde jo så ha været den 1 jeg skulle ha haft svar

men hvor længe i forvejen fik i svar på om i havde fået den ene eller den anden ?

Der gik 2-3 uger fra vi søgte til hun havde fået plads. Dog kunne hun først starte i dagplejen efter et par måneder 

Anmeld

5. marts 2012

MelikkazMoar

Silas&Mille skriver:

Vi havde skrevet Silas op til start den 1. november og fik svar allerede i august måned.

det var også hurtigt..

Anmeld

5. marts 2012

MelikkazMoar

Meego skriver:

Der gik 2-3 uger fra vi søgte til hun havde fået plads. Dog kunne hun først starte i dagplejen efter et par måneder 

det var da også et hurtigt svar

Anmeld

5. marts 2012

Silas&Mille

MelikkazMoar skriver:

det var også hurtigt..

Vi var også ret overraskede over vi fik svar så lang tid inden han skulle starte. Men det var dejligt, for så skulle vi ikke tænke så meget over det

Anmeld

5. marts 2012

MelikkazMoar

Silas&Mille skriver:

Vi var også ret overraskede over vi fik svar så lang tid inden han skulle starte. Men det var dejligt, for så skulle vi ikke tænke så meget over det

nej.. jeg spikulerer jo temmelig meget over der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.