Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg er på begyndt på det her allevo pulver altså bare til morgen og middag også alm aftensmad med min familie til aften. Men øv hvor er jeg bare sulten min mave har knurret siden i morges og har da taget 2 pulver med minemælk, et æble og en riskiks til mellem måltid men er stadig noget så sulten. ER i andre som også tager det her pulver også meget sultne eller havd spiser i mellem pulverne? Og hvor længe går der mellem jeres måltider...
Syntes pt der er lang tid til kl 18 hvor vi plejer at spise og tanken om at jeg nok kun kan få et æble/ blomme inden plager mig lidt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu drak jeg nupo og jeg kan fortælle den første 3-4uger skreg min mave helt vildt...
og der spiste jeg det til morgenmad eftermiddags og aftens mad.. mellem måltiderne spiste jeg en masse grønt som man gerne må og 2 stk frugt og en bolle
Mette&Alexander skriver: Ja jeg er på begyndt på det her allevo pulver altså bare til morgen og middag også alm aftensmad med min familie til aften. Men øv hvor er jeg bare sulten min mave har knurret siden i morges og har da taget 2 pulver med minemælk, et æble og en riskiks til mellem måltid men er stadig noget så sulten. ER i andre som også tager det her pulver også meget sultne eller havd spiser i mellem pulverne? Og hvor længe går der mellem jeres måltider... Syntes pt der er lang tid til kl 18 hvor vi plejer at spise og tanken om at jeg nok kun kan få et æble/ blomme inden plager mig lidt..
Hvad med at spise en håndfuld nødder, et knækbrød, en lille skål yougurt, en banan, en myslibar ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128