aflevere ved ukendt gæste dp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

roenlund

jeg blev i morges blev ringet op at Liams dp er blevet syg og da en anden har ferie er der kun en plads tilbage indenfor gruppen og det var i en by 15 km væk og jeg har ikke bil til at kunne hente. Derfor valgte jeg i morges at ringe til mit arbejde og tage en omsorgsdag for jeg kunne ikke lige overskue at skulle aflevere mit barn hos en vildt fremmed (både for ham og mig)

men men men hvad gør jeg i morgen? jeg kan jo ikke holde fri hele ugen, og medmindre der er et andet barn i gruppen der bliver syg er der stadig ikke plads til Liam...

Hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

MorDk

Ja jeg ville ihverfald ikke afl. min søn et "fremmed" sted. Enten ville jeg høre familie ad og ellers snakke med mit arb om problemet og så tage ferie eller afspadsering hvis det kunne lade sig gøre? Æv kan da godt se det er et problem 

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

roenlund skriver:

jeg blev i morges blev ringet op at Liams dp er blevet syg og da en anden har ferie er der kun en plads tilbage indenfor gruppen og det var i en by 15 km væk og jeg har ikke bil til at kunne hente. Derfor valgte jeg i morges at ringe til mit arbejde og tage en omsorgsdag for jeg kunne ikke lige overskue at skulle aflevere mit barn hos en vildt fremmed (både for ham og mig)

men men men hvad gør jeg i morgen? jeg kan jo ikke holde fri hele ugen, og medmindre der er et andet barn i gruppen der bliver syg er der stadig ikke plads til Liam...

Hvad ville i gøre???

Har du ikke noget familie evt. eller noget der kan passe ??
I så fald ville jeg forklare det til mit arbejde .. Mine børn vil altid komme først ..

Anmeld

5. marts 2012

roenlund

MorDk skriver:

Ja jeg ville ihverfald ikke afl. min søn et "fremmed" sted. Enten ville jeg høre familie ad og ellers snakke med mit arb om problemet og så tage ferie eller afspadsering hvis det kunne lade sig gøre? Æv kan da godt se det er et problem 

Heldigvis har jeg en dejlig veninde som er gravid og på barsel som har sagt at hun gerne vil tage ham i morgen og så må vi jo se hvad jeg kan finde ud af resten af ugen.

Jeg har desværre ikke mulighed for at tage ferie da jeg er lærer og al vores ferie jo ligger når børnene har ferie... og vi har ingen familie der ikke arbejder Synes det ser lidt håbløst ud.

Anmeld

5. marts 2012

roenlund

morethanperfect skriver:

Har du ikke noget familie evt. eller noget der kan passe ??
I så fald ville jeg forklare det til mit arbejde .. Mine børn vil altid komme først ..

jeg er lærer og har derfor ikke de store muligheder for at holde fri uden for ferierne, men jeg har en veninde som kan tage ham i morgen og så må jeg se hvad vi kan finde ud af...

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

roenlund skriver:

jeg er lærer og har derfor ikke de store muligheder for at holde fri uden for ferierne, men jeg har en veninde som kan tage ham i morgen og så må jeg se hvad vi kan finde ud af...

Arr ja okay .. 
Det er bare aldrig særlig rart at afleverer dem til en fremmed ..  

Anmeld

5. marts 2012

roenlund

morethanperfect skriver:

Arr ja okay .. 
Det er bare aldrig særlig rart at afleverer dem til en fremmed ..  

Jeg har brugt eftermiddag på at mærke efter indeni og jeg kommer ikke til at aflevere ham ved den gæste dp det føles bare helt forkert at overlade mit barn til en som ingen af os kender... Jeg håber at jeg kan finde andre løsninger men ellers må jeg betale for at få fri...

Anmeld

6. marts 2012

Lone Jakobsen

må indrømme at jeg ville ha afleveret ham ved gæsteplejen.

jeg var tidligere alene med 3 børn, og da man ikke altid ku få en kendt gæstepleje, ja så er (især min datter) af og til blevet afleveret hos en ny gp.

Anmeld

6. marts 2012

roenlund

Lone Jakobsen skriver:

må indrømme at jeg ville ha afleveret ham ved gæsteplejen.

jeg var tidligere alene med 3 børn, og da man ikke altid ku få en kendt gæstepleje, ja så er (især min datter) af og til blevet afleveret hos en ny gp.

vi har ikke tidligere haft problemet og det lød heller ikke som om at det var et problem de før var stødt på oppe på dp kontoret (ihvertfald ikke for nyligt)

Liam er ikke en der bare lige er tryg ved mennesker han ikke kender så derfor er jeg rigtig glad for at jeg fandt en veninde der kunne tage ham så det ikke blev nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.