Two for one!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Malli

God eftermiddag,

står og skal finde på en gave til min kæreste, som absolut ikke er særlig god til at komme med ønsker.

Nu er jeg så faldet over denne bog "Twoforone" og ville høre om nogle havde prøvet at købe sådan en bog før, og hvad jeres erfaring er, er det mon noget man får brugt?

Jeg synes konceptet lyder vildt godt, men er i tvivl om det ville være en fed gave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Muffin_girl

Malli skriver:

God eftermiddag,

står og skal finde på en gave til min kæreste, som absolut ikke er særlig god til at komme med ønsker.

Nu er jeg så faldet over denne bog "Twoforone" og ville høre om nogle havde prøvet at købe sådan en bog før, og hvad jeres erfaring er, er det mon noget man får brugt?

Jeg synes konceptet lyder vildt godt, men er i tvivl om det ville være en fed gave 

Hvor kan man købe det henne ?  

Anmeld

5. marts 2012

Malli

AalborgPigen skriver:

Hvor kan man købe det henne ?  

På deres hjemmeside. Prøv at Google twoforone. Og så kan de også købes i nogle boghandler

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Malli skriver:

På deres hjemmeside. Prøv at Google twoforone. Og så kan de også købes i nogle boghandler

Okay

Anmeld

5. marts 2012

MetteS81

Jeg har haft en...ret sejt når man fx er ude at spise! Så er den enes ret jo gratis  Der er også rabat på en masse oplevelser, så jeg synes den var god. Fik dog slet ikke brugt alt indholdet (laaaangt fra) så delte ud til højre og venstre, bare for at det ik gik til spilde før bogens værdi udløb.

Men er glad for det jeg nåede at bruge  

Anmeld

5. marts 2012

Malli

MetteS81 skriver:

Jeg har haft en...ret sejt når man fx er ude at spise! Så er den enes ret jo gratis  Der er også rabat på en masse oplevelser, så jeg synes den var god. Fik dog slet ikke brugt alt indholdet (laaaangt fra) så delte ud til højre og venstre, bare for at det ik gik til spilde før bogens værdi udløb.

Men er glad for det jeg nåede at bruge  

Tak for svar, jeg tror jeg vil prøve at købe den. Og som du selv siger, så kan man jo dele ud af dem, hvis tiden skulle begynde at knibe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.