dårligt selvværd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Philippa

Jeg har virkelig et dårligt selvværd, og ville ønske jeg kunne sige farvel til det og bare leve i nuet, men er enorm god til at "hænge" fast i det gamle..

- nu er jeg startet på nyt job efter barsel og er mega glad for det, men kan da godt mærke efter en god omgang barel på lidt over et år er det ikke sådan lige at give slip..

Så ville egentlig hører jer derude om I også har eller har haft det sådan?? & hvad i så gjorde.. For gider virkelig ikke have det sådan længere, føler mig som en uduelig kæreste (men god nok til min søn)

Kærligst Philippa med det dårlige selvværd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Philippa

ved godt det er et underligt spørgsmål.. men nogle må da have det på samme måde?

Anmeld

8. marts 2012

...,

Philippa du er smuk og har den dejligste udstråling!! Du er super dygtig på jobbet og ligner altid en million..  kender ingen som dig, der bare har et smil der smitter af på alle andre.. Læg det dårlige selværd i skuffen, og nyd livet

Anmeld

15. marts 2012

Philippa

Malene :0) skriver:

Philippa du er smuk og har den dejligste udstråling!! Du er super dygtig på jobbet og ligner altid en million..  kender ingen som dig, der bare har et smil der smitter af på alle andre.. Læg det dårlige selværd i skuffen, og nyd livet

: O )

Har først set din besked nu , hvor du dejlig!

Anmeld

15. marts 2012

tarkoflen

Philippa skriver:

: O )

Har først set din besked nu , hvor du dejlig!

Du er bestemt ikke den eneste, der er god til at hænge fast i det dårlige! Jeg har heller ikke specielt meget selvværd, men arbejder på sagen... Har fået anbefalet denne bog

http://www.psykeogsjael.dk/webapp/wcs/stores/servl et/ProductDisplay?langId=100&storeId=10655& ;catalogId=10001&club=LIV&partNumber=97887 03035925&gclid=CPbJxe7u6a4CFawtmAodPXEqIg

Jeg har lige fundet den i føtex til 79,- men tror ikke, at det er alle føtex butikker der har den...

Jeg er ikke kommet igang med den endnu, men det skal jeg helt sikkert!

Jeg håber, at den kan hjælpe til mere overskud i hverdage og give den lille dommer der sidder oppe i mit hoved fri, og den vej rundt få lidt mere selvværd

Jeg håber du finder din vej...

Anmeld

15. marts 2012

Philippa

tarkoflen skriver:

Du er bestemt ikke den eneste, der er god til at hænge fast i det dårlige! Jeg har heller ikke specielt meget selvværd, men arbejder på sagen... Har fået anbefalet denne bog

http://www.psykeogsjael.dk/webapp/wcs/stores/servl et/ProductDisplay?langId=100&storeId=10655&amp ;catalogId=10001&club=LIV&partNumber=97887 03035925&gclid=CPbJxe7u6a4CFawtmAodPXEqIg

Jeg har lige fundet den i føtex til 79,- men tror ikke, at det er alle føtex butikker der har den...

Jeg håber, at den kan hjælpe til mere overskud i hverdage og give den lille dommer der sidder oppe i mit hoved fri, og den vej rundt få lidt mere selvværd

HAHAH, hvor sjovt.

Charlotte Mandrup klippede / samt plukkede bryn farve bryn og vipper jeg på da jeg var hos Stuhr.. Hun gav mig faktisk bogen lige da den udkom - men hvor fiiiiiiiilen har jeg så gjort af den ?? PINLIGT!!!!!

Men ja den er så småt ved at komme nu, meeen der er stadig lang vej.. AT læse en bog skal man altså også bare lige tage sig sammen med. Ikk?

Anmeld

15. marts 2012

Philippa

tarkoflen skriver:

http://www.psykeogsjael.dk/webapp/wcs/stores/servl et/ProductDisplay?langId=100&storeId=10655&amp ;catalogId=10001&club=LIV&partNumber=97887 03035925&gclid=CPbJxe7u6a4CFawtmAodPXEqIg

og det var altså ikke for at prale.. Det ligger ikke i mig, men syntes bare det var sjovt du henviste mig denne bog af alle

Anmeld

15. marts 2012

tarkoflen

Philippa skriver:

HAHAH, hvor sjovt.

Charlotte Mandrup klippede / samt plukkede bryn farve bryn og vipper jeg på da jeg var hos Stuhr.. Hun gav mig faktisk bogen lige da den udkom - men hvor fiiiiiiiilen har jeg så gjort af den ?? PINLIGT!!!!!

Men ja den er så småt ved at komme nu, meeen der er stadig lang vej.. AT læse en bog skal man altså også bare lige tage sig sammen med. Ikk?

Hi hi jamen så er det bare i gang men ja det er svært det der med liiiige at tage sig sammen!

Jeg har lige lagt den medfølgende cd ind på min ipod og håber jeg så kan starte med at lytte til den, og så blive helt bidt af det og kan komme i gang med bogen

Anmeld

15. marts 2012

Philippa

tarkoflen skriver:

Hi hi jamen så er det bare i gang men ja det er svært det der med liiiige at tage sig sammen!

Jeg har lige lagt den medfølgende cd ind på min ipod og håber jeg så kan starte med at lytte til den, og så blive helt bidt af det og kan komme i gang med bogen

kan jeg skrive "synes godt om" : )

Anmeld

15. marts 2012

tarkoflen

Philippa skriver:

og det var altså ikke for at prale.. Det ligger ikke i mig, men syntes bare det var sjovt du henviste mig denne bog af alle

Det behøver du slet ikke undskylde, det tænkte jeg overhivedet ikke over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.