Torsdag d. 19 januar tog jeg til JM for(håbentlig) for sidste gang. Jeg fik hindeløsning, og håbede at nu kom vores lille vidunder. Terminen hed d. 21.01.12. 
Torsdag gik, fredag gik - og intet skete. Gik i seng fredag aften en hyggelig aften med manden - og håbede vi snart blev forældre, men var rimelig opgivende

Vågnede kl 7, og det løb ned af mig - tænkte at nu havde jeg også prøvet at tisse i bukserne - gik ud og tissede, men det fortsætte, gik i bad og PLASK - der vågnede jeg. Det var da vandet der var gået 
Vækkede manden, og vi gik i bad og fik den store op og i bad. Tog til fødegangen alle tre. Vi ankom kl. 8.30.
9.30 kom min mor og far. Den store tog hjem med bedstefar og hyggede. 
Kl. 11 var jeg 4 cm åben og kom i kæmpe karbad. Havde endnu ikke ondt, men regelmæssige veer.
kl. 12.50 lægger jeg stadig i karret og hygger, og får pressetrang. Kommer op og er 10 cm åben. JUHUUU ....
Pressede og pressede ..
kl. 14.16 d. 21.01.12 blev et lille vidunder født.
52 cm og 3662g 
Vores lille guldklump Ingrid er endelig i vores arme.
Vi græd begge af glæde - endelig kom hun... 
En fantastisk oplevelse - og faren var / er helt vidunderlig 
Storesøster er SÅ stolt og kom 15.30 og så sin lillesøster og fik sin Nintendo i storesøster gave - den bedste dag i hendes liv som hun siger 
Vi nyder vores titler som mor og far til 2.
Vi tog hjem fra sygehuset kl. 19, pga mit blodtryk, men alt gik lge efter bogen. Ingen smertestillende, ingen bristninger eller andet 
Ingrid er SÅ nem og lækker en baby 
Vi er helt væk i hende og hun er så glad og grinende en lille tyk fis - med fart på.
Hun vejer nu 4,8 kg og er 55,5 cm og 6 uger gammel 
En sen beretning, men vi nyder barslen og vores lille pige. Hun sover hos os og vi kan ikke lade være med at kysse og nusse og holde hende hele tiden 
Barnedåb er d. 18 marts og der venter sig et tvist med navnet - men hun er vores lille guldklump. En stolt mor og far 
Nyd billederne af vidunderet..