Overvåger du dit barn/børn med mobilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Mira0911

Tilfældigt så jeg lige denne artikel på facebook.... Jeg ved slet ikke om det er noget jeg selv ville gøre - Det kan jeg ikke svare på før jeg er i situationen når de skal have mobil... Nu er det så ikke fordi de får mobil tlf nu eller om 3 år.... 

Men..... Overvåger du dit barn/børn med mobilen? 

Det er en app der bliver brugt til det.... Kender ikke til app'en.... 

Måske andre der gør? 

Det er bare ren nysgerrighed.... 

Her er artiklen.... 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48658170:for%C3%A6ldre-overv%C3%A5ger-b%C3%B8rn-med-mobilen.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

roenlund

Mira0911 skriver:

Tilfældigt så jeg lige denne artikel på facebook.... Jeg ved slet ikke om det er noget jeg selv ville gøre - Det kan jeg ikke svare på før jeg er i situationen når de skal have mobil... Nu er det så ikke fordi de får mobil tlf nu eller om 3 år.... 

Måske andre der gør? 

Her er artiklen.... 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48658170:for%C3%A6ldre-overv%C3%A5ger-b%C3%B8rn-med-mobilen.html

nu er Liam jo kun 16 mdr så der er jo længe til det bliver aktuelt, men jeg håber sandelig ikke at jeg nogensinde komer til at overvåge ham på den måde.

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Måske andre der gør? 

Her er artiklen.... 

Arj hvor ville jeg ønske det aldrig ville blive nødvendigt. Kan bare godt se fordelen i det, nu han har "familie" der ikke ønsker fairplay.

For "ganske almindelige" er det måske en smule voldsomt som det ser ud ligenu. Men så vi nu en voldsom stigning i kidnapninger (og andre gruopvækkende forbrydelser mod børn) er det vel et effektivt våben i at beskytte sine egne.

Men, håber på det bedste i menneskeheden...

Anmeld

5. marts 2012

Lone Jakobsen

nej det gør jeg ikke, og jeg håber heller ikke det bliver nødvendigt.

Anmeld

5. marts 2012

wamse

Nej det gør jeg ikke, for ville godt nok ikke selv bryde mig om det

Læste godt artiklen før på dagen, og sad sgu lidt og var i tvivl, om jeg synes at det var en god ide eller ej. Men det handler jo mest om alle de skrækkelige historier man hører om bortførelser, misbrug, vold m.m. 

Anmeld

5. marts 2012

Levi&LilysMor

Nej det ville jeg ikke, hvis jeg var nervøs og min dreng har mobil når han kommer op i den aldersgruppe, kan jeg jo bare ringe til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.