Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver: Vis du kunne opfinde noget lige meget hvad.. gerne tosset ting hvad skulle det så være.. Jeg ville lave sutter der lyste om natten når man kaldte på dem..
Vis du kunne opfinde noget lige meget hvad.. gerne tosset ting hvad skulle det så være.. Jeg ville lave sutter der lyste om natten når man kaldte på dem..
man kan faktisk få nogle der lyseri mørke, men de kommer selvfølgelig ikke når man kalder
D-Micka skriver: Hehe fed idé .. sådan nogle kunne jeg også godt bruge .. Tror jeg ville opfinde en mobil der aldrig skulle oplades ;P
Hehe fed idé .. sådan nogle kunne jeg også godt bruge .. Tror jeg ville opfinde en mobil der aldrig skulle oplades ;P
roenlund skriver: man kan faktisk få nogle der lyseri mørke, men de kommer selvfølgelig ikke når man kalder
4kløver skriver: Ja det ville være fedt.
Ja det ville være fedt.
Jeg ville opfinde en maskine som kunne sortere mit vasketøj, vaske det og hænge det op og ligge det sammen
Meego skriver: Jeg ville opfinde en maskine som kunne sortere mit vasketøj, vaske det og hænge det op og ligge det sammen
4kløver skriver: Sådan en har jeg, Manden..
Sådan en har jeg, Manden..
Good one, men min mand kan ikke finde ud af at vaske tøj Så bliver mit hvide tøj en anden farve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128