Indkøring i dagplejen....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Mus84

MissMaria skriver:

Kigger lige med - vores søn starter i DP i morgen.. Vi har tænkt os at være der en time med ham i morgen, også onsdag være der lidt og måske gå en halv til en hel time, torsdags overvejer vi han måske skal prøve at spise der. Men kunne da også meget godt tænke mig at høre hvad andre har gjort.

Det lyder også som wn god plan..

Altså som sagt var vi begge der i torsdags, men det var os fordi det var en samtale sammen med en pædagog også, og hun legede fint med de andre børn og gik meget hen til dagplejemoren

Igår gjorde jeg det jeg aflevede ca.8.45 hun sov i barnevognen da jeg kom, og så hentede jeg hende kl.11 igen..

Dog var hun lidt sløj så hun havde ikke ville spise og var lidt pylret, men fordi hun var små sløj 

Idag gør jeg det samme, hun sover nu så kører jeg hende derned, hun vågner hos hende og spiser osv og jeg henter ved 11.30 tiden.. Selvom jeg ikke har det så godt med bare og aflevere hende uden at sige farvel Men sådan må det blive for hun har brug for sin lur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

maria_wlt

Mus84 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvordan har i så kørt jeres børn ind i dagplejen?

Vi er lige begyndt nemlig og synes det er svært allerede og bare aflevere hende uden jeg er der..

Vi startede i torsdags med en pædagog også, og holdte fri fredag fordi vi gør til babysvømning. Og så idag sagde hun, hun synes jeg bare skulle aflevere hende. Men hun sov da jeg havde kørt hende derned i barenvognen og henter hende igen kl.11 fordi vi skal til lægen..

Men hvordan skal jeg gøre de andre dage, det er da meget normalt at man er der sammen, og så stille og roligt forlader hende med større mellemrum imellem??

Min datter har meget gåpåmod og er ikke bange for nye ansigter, så derfor synes dagplejemoren jeg godt bare kunne aflevere hende.

??? hjælp til forslag og hvordan gør/gjorde i????

Både Tristan og Ene var der alene på 2-3 dagen... De er præcis som du beskriver din datter så vi så ingen grund til at jeg sad der da de alligevel ikke bemærket mig

Anmeld

6. marts 2012

mortilnoahogmelina

Mus84 skriver:

LLiLigLigep

det var også lang tid at være der sammen med ham.. Det kan jeg godt se ikke vil gå, fordi de skal jo ikke vendes til mor også er der men vendes til mor ikke er der..

Lige præcis .
Det var i hvertfald den forkerte måde hun kørte ham ind på .
Hver gang Gun har ferie eller er syg starter vi forfra med at skulle køre ham ind . Han er så ulykkelig når vi aflevere .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.