Har lige et spørgsmål ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

morethanperfect

Hej piger ..

Hvem , og hvor mange havde i med til fødslen ??
Sidste gang var det min papmor og min kæreste der var med , men denne gang og min søster spurgt om hun må komme med ..
Og det må hun selvf. godt for mig , men må man have 3 med ?? Vil ikke undvære de andre nemlig .. Hehhe ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Aabye

Hmm.. Ja jeg havde jo kun min kæreste med.. Og jeg er glad for min beslutning.. jeg vil IKKE have flere med til mine kommende fødsler.. 

Men tror da bestemt godt at du må have  3 med.. Du kan evt ringe til sygehuset du skal føde på og spøre dem ad? 

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

Line - med Bobben skriver:

Hmm.. Ja jeg havde jo kun min kæreste med.. Og jeg er glad for min beslutning.. jeg vil IKKE have flere med til mine kommende fødsler.. 

Men tror da bestemt godt at du må have  3 med.. Du kan evt ringe til sygehuset du skal føde på og spøre dem ad? 

Ja , det kan godt være jeg sku gøre det .. 

Anmeld

5. marts 2012

Aabye

Det ville jeg da i hvert fald gøre.. På Kolding sygehus er det vist ikke et problem.. Der er stuerne også kæmpe store..  
Men ved jo selvfølgelig ikke hvordan det er på andre sygehuse..  

Anmeld

5. marts 2012

Aabye

ELLER.. Tag snakken med din jordemoder.. Hun må næsten vide det

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

Line - med Bobben skriver:

Det ville jeg da i hvert fald gøre.. På Kolding sygehus er det vist ikke et problem.. Der er stuerne også kæmpe store..  
Men ved jo selvfølgelig ikke hvordan det er på andre sygehuse..  

Den jeg var på sidst var ikke så stor
hmm .. Prøver og snakke med min JM
Tak for svar  

Anmeld

5. marts 2012

Camillee

Jeg havde kun min Mand med til fødslen, men da lægerne gik med Elias, kom min mor og var hos mig.  ... 
vil heller ikke have andre med når lillesøster kommer (:

- men spørg din JM det ved hun (:

Anmeld

5. marts 2012

Annana89

Hej Tine! Så vidt jeg forstod så må du i teorien ha så mange med du vil på Svendborg! 

Det Eneste du skal gøre er bare at du lige fortæller når i ringer til fødegangen, hvor mange i er på vej ind når fødslen er igang;0) så er de forberedt på hvis de skal ha ekstra stole på fødestuen osv!

Anmeld

5. marts 2012

Aabye

morethanperfect skriver:

Den jeg var på sidst var ikke så stor
hmm .. Prøver og snakke med min JM
Tak for svar  

Velbekommen.. Håber du må have din søster med..

Anmeld

5. marts 2012

CS

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Hvem , og hvor mange havde i med til fødslen ??
Sidste gang var det min papmor og min kæreste der var med , men denne gang og min søster spurgt om hun må komme med ..
Og det må hun selvf. godt for mig , men må man have 3 med ?? Vil ikke undvære de andre nemlig .. Hehhe ..  

Jeg havde kun en veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.