hvordan går det her i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2009

Susan1978

Tja jeg har allerede glemt at skrive mine indtagelser ned de sidste 2 dage og er ved at glide væk igen..

kæft jeg er ringe til at holde det.

det er såmen ikke fordi jeg spiser usundt eller noget.. men tror faktisk jeg spiser for lidt.

Susan som er mega træt nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Honningblomst

Susan1978 skriver:

Tja jeg har allerede glemt at skrive mine indtagelser ned de sidste 2 dage og er ved at glide væk igen..

kæft jeg er ringe til at holde det.

det er såmen ikke fordi jeg spiser usundt eller noget.. men tror faktisk jeg spiser for lidt.

Susan som er mega træt nu.

Hej...
Jeg kan godt forstå hvis du kører sur i det...det er jo hele problemet i det for mig med ww. Det bliver besværligt og ikke naturligt og så kører man træt i det. Hvad med bare at finde din måde...og måden. Kun have sund mad i huset. En masse frugt og grønt og så spise når du er sulten. Til at starte med kun du evt sige hver 3. time og ikke efter aftensmaden, Det var en måde jeg gik efter og det virkede for mig. Find den måde du kan holde resten af livet, det er jo ingen videnskab.

Held og lykke med det...

Knus..

Anmeld

29. marts 2009

linemus

Hej Susan

Op på hesten igen Nu er det næsten mandag, så prøver vi igen. Jeg er også kørt lidt sur i det - ikke i at skulle tabe mig, men i at finde på aftensmad til hele den kræsne familie OG finde ud af hvormeget af det jeg må spise osv. Samtidig når jeg at blive så sulten inden jeg finder på, hvad jeg skal spise, at det bliver det hurtigste og nærmeste, men ikke sundeste, eller også har jeg været afsted på kursus.

Derfor vil jeg i dag lave en madplan for næste uge især for aftensmaden, men også for frokost, så det er planlagt, og jeg ikke først skal bruge tid på at tælle point inden jeg må spise.

Spiser også for lidt ind imellem eller for usundt. Lige som om, at jeg tror kiloene rasler af mig, bare fordi jeg går rundt og er sulten uden at spise. Ved godt det er forkert. Derfor skal der mere system i det.

Hold gejsten, søde ven.

- Line

Anmeld

29. marts 2009

Susan1978

Tak søde line..

ja jeg tror faktisk det er en god ide at lave en madplan.. måske jeg lige skulle bruge Emils middagslur til det.

når jeg lige har været i bad.. det er sgu nemmere uden at have ham rendende ..

Anmeld

29. marts 2009

linemus

Har du fået lavet madplan? Jeg skal have gang i det i aften, når jeg får ro Hvis vi nu deler, så har vi til 2 uger

Anmeld

30. marts 2009

Susan1978

Nej jeg nåede det da ikke.. måske jeg kan få tid til det i dag i løbet af arbejdsdagen..

men ja du har ret, lad os se om vi kan bruge hinandens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.