Så er det idag det sker :))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Silja&Noam

Godmorgen piger

Så er det idag jeg skal sættes igang... Og nøøøøj hvor jeg både er spændt, nervøs og overlykkelig for at jeg snart skal møde vores søn som jeg har båret på i 9 mdr

Jeg har ikke sovet siden kl 3 i nat og skal snart op og vække manden Vores datter bliver passet og jeg savner hende allerede frygteligt. Håber vi kan tage hjem så hurtig som muligt

Jeg er SÅ klar til ham nu!!! MEN er så nervøs... Er sikker på jeg får en fantastisk fødsel, lige som sidst, men mens det står på ved jeg bare jeg bander det hele langt væk

Nå det blev lidt langt, jeg vil prøve at update lidt i løbet af dagen, men lover ik noget

Ha en god dag piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Øst

ejj hvor spændende  ønsker dig held og lykke. Håber du får en fantastisk fødsel.

Glæder mig til lidt updates  når det passer ind.

Anmeld

5. marts 2012

Giraffen

Silja&Noam skriver:

Godmorgen piger

Så er det idag jeg skal sættes igang... Og nøøøøj hvor jeg både er spændt, nervøs og overlykkelig for at jeg snart skal møde vores søn som jeg har båret på i 9 mdr

Jeg har ikke sovet siden kl 3 i nat og skal snart op og vække manden Vores datter bliver passet og jeg savner hende allerede frygteligt. Håber vi kan tage hjem så hurtig som muligt

Jeg er SÅ klar til ham nu!!! MEN er så nervøs... Er sikker på jeg får en fantastisk fødsel, lige som sidst, men mens det står på ved jeg bare jeg bander det hele langt væk

Nå det blev lidt langt, jeg vil prøve at update lidt i løbet af dagen, men lover ik noget

Ha en god dag piger

hold da fast du er tidligt oppe 

vil bare lige sige rigtig rigtig god sætten-i-gang i dag det blir så spændende og glæder mig til at høre mere

Anmeld

5. marts 2012

Dietzel

Ihh hvor spændende.. 

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

5. marts 2012

micho

Rigtig meget held og lykke.. håber det blir en fantastisk fødsel og glæder mig til at høre nærmere når du har overskud og tid...

Anmeld

5. marts 2012

Kariina

Spændende  Håber det hele går som det skal og i er hurtigt hjemme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.