smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

tulle92

ja som overskriften siger har jeg smerter.

jeg har smerter i ryggen og lænden om aften og i underlivet om dagen i små træk det føles som om der bare blir stukket en kniv ind og så hurtigt ud igen men det ikk hele tiden det er sådan det er i få sekunder

nogen der ved hvad det kan være hmm ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

l.kjoeller

tulle92 skriver:

ja som overskriften siger har jeg smerter.

jeg har smerter i ryggen og lænden om aften og i underlivet om dagen i små træk det føles som om der bare blir stukket en kniv ind og så hurtigt ud igen men det ikk hele tiden det er sådan det er i få sekunder

nogen der ved hvad det kan være hmm ?

har selv haft fat i fødegangen af samme årsag. de sagde det var nomalt da ledene på nuværende tidspunkt bliver strukket voldsomt for at give plads.. hun sagde det godt kunne føles som knive der stak... er også 32+0..ring til dem hvis du har brug for at høre det

Anmeld

4. marts 2012

tulle92

l.kjoeller skriver:

har selv haft fat i fødegangen af samme årsag. de sagde det var nomalt da ledene på nuværende tidspunkt bliver strukket voldsomt for at give plads.. hun sagde det godt kunne føles som knive der stak... er også 32+0..ring til dem hvis du har brug for at høre det

mange tak hehe er selv 31+2

Anmeld

4. marts 2012

l.kjoeller

tulle92 skriver:

mange tak hehe er selv 31+2

ok. tænker du får det samme at vide som mig hvis du ringer men er altid rart lige at høre det er normalt

Anmeld

4. marts 2012

tulle92

l.kjoeller skriver:

ok. tænker du får det samme at vide som mig hvis du ringer men er altid rart lige at høre det er normalt

hehe får jo nok det samme afvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.