Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carl-Emils mor så jeg forslog vi kunne tilføje hinanden på facebook, da mange af os nok er mere aktive der
Det synes jeg er en god ide Så man kan få de små opdateringer
FIND MIG Christina Marian Nielsen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CmarianN skriver: tteterternterniterninCarl-Emils mor så jeg forslog vi kunne tilføje hinanden på facebook, da mange af os nok er mere aktive der Det synes jeg er en god ide Så man kan få de små opdateringer FIND MIG Christina Marian Nielsen
tteterternterniterninCarl-Emils mor så jeg forslog vi kunne tilføje hinanden på facebook, da mange af os nok er mere aktive der
Sofiedk skriver: GJeg er med i en anden terminsgruppe på Facebook også, men vi kunne jo evt. Oprette vores egen? En lukket gruppe, så folk ikke kan se hvad vi skriver til hinanden?
GJeg er med i en anden terminsgruppe på Facebook også, men vi kunne jo evt. Oprette vores egen? En lukket gruppe, så folk ikke kan se hvad vi skriver til hinanden?
Nej det var da en god ide :-)
Jeg vil også gerne være med..
Tilføj mig bare
Karina Elisabeth Gorsø Aagaard
Jeg vil også gerne være med.. selvom Mikkel jo blev decemberbarn ...
Tina Blum Rasmussen
TbCp skriver: Jeg vil også gerne være med.. selvom Mikkel jo blev decemberbarn ... Tina Blum Rasmussen
Skidt pyt - Mynthe blev jo også et februar barn
CmarianN skriver: Carl-Emils mor så jeg forslog vi kunne tilføje hinanden på facebook, da mange af os nok er mere aktive der Det synes jeg er en god ide Så man kan få de små opdateringer FIND MIG Christina Marian Nielsen
Også mig! SIgrid Schack Olldag
Fik jeg det eneste januarbarn ?
Sofiedk skriver: Så har jeg oprettet en gruppe til os Har tilføjet jer som venner, så når i har accepteret min anmodning kan jeg invitere jer til gruppen.Ellers kan i vist selv ansøge på det her link: http://www.facebook.com/groups/119655384826224/Vi hedder bare januar mødre (meget kreativt )
Så har jeg oprettet en gruppe til os Har tilføjet jer som venner, så når i har accepteret min anmodning kan jeg invitere jer til gruppen.Ellers kan i vist selv ansøge på det her link: http://www.facebook.com/groups/119655384826224/Vi hedder bare januar mødre (meget kreativt )
Ihh.. vil også gerne være med!!
Har anmodet om medlemsskab - Anne Abildskov Hegewald
Vil du ikke tilføje mig til gruppen? Ved ikke hvorfor jeg ik kan komme ind gennem linket og gruppen kommer ikke frem på face når man søger ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128