VNB skriver:
Ja det gjorde han sku! 
Det kom fuldstændig bag på mig, og jeg er bare så glad og lykkelig 
Han havde inviteret mig på romantisk børne-fri weekend ophold i den lækreste suite på Hotel Royal i Århus, og vi har glædet os i lang tid, til vi skulle prøve at have den aller aller første hele "fri"weekend uden barn siden Viktor blev født
Igår aftes havde stod jeg så på badeværelset og gjorde mig klar til at vi skulle ud og spise, og da jeg kom ind i værelset igen, bad min kæreste mig sætte mig ned på sengen. Han sagde at jeg så vildt smuk ud, at min kjole var flot og at mit hår sad pænt - men han synes der manglede noget...
Jeg lignede ét stort spørgsmåls tegn, og så satte han sig skisme ned på knæ og hev en lille æske op at sin lomme hvor der lå den fineste ring i - og han spurgte så om jeg ville gifte mig med ham!
JA for dælen!!!! Der er ikke noget jeg hellere vil!! 
Så nu er vi forlovet!
Jeg svævede rundt på en lyserød sky resten af aften, og gør det stadig 
Vi har snakket lidt om hvornår brylluppet mon så skal være, og vi synes at det kunne være lidt sjovt at blive gift den 14 september 2013, da det er vores 7 års dag
men nu må vi se.
Vi blir ihvertfald nødt til at vente til næste år, da vi her i år flytter i hus den 1 april, og jeg er færdig uddannet til 1 Juli, så vi skal jo lige spare lidt penge sammen først
Ih det blir bare så spændende det hele!!
Og så se da lige min smukke smukke ring