Min søde kæreste friede til mig igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

metski83

VNB skriver:

arh på den måde

Jamen så har du da noget at se frem til! 

Synes da også at det er vildt sødt den måde i har gjort det på! 

Ja på en måde, så vi ligesom hører sammen.

Men men men, giftes det skal vi, og vil vi begge to.

Han skal bare lige ned på knæ først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

VNB skriver:

hehe ja man skal passe på med at råbe "ulven kommer" for mange gange

Herhjemme har der aldrig rigtig været det store fokus på det... altså vi har da snakket om at "Når man engang blev gift..." osv, men ikke på den måde at vi har prikket til hinanden 

Netop derfor blev jeg også taget fuldstændig med bukserne nede! 

Héhé ja nemlig.. Men blev os selv overrasket over at nu mente han det.. 

Anmeld

5. marts 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Ja det gjorde han sku!  Det kom fuldstændig bag på mig, og jeg er bare så glad og lykkelig

Han havde inviteret mig på romantisk børne-fri weekend ophold i den lækreste suite på Hotel Royal i Århus, og vi har glædet os i lang tid, til vi skulle prøve at have den aller aller første hele "fri"weekend uden barn siden Viktor blev født  

Igår aftes havde stod jeg så på badeværelset og gjorde mig klar til at vi skulle ud og spise, og da jeg kom ind i værelset igen, bad min kæreste mig sætte mig ned på sengen. Han sagde at jeg så vildt smuk ud, at min kjole var flot og at mit hår sad pænt - men han synes der manglede noget...

Jeg lignede ét stort spørgsmåls tegn, og så satte han sig skisme ned på knæ og hev en lille æske op at sin lomme hvor der lå den fineste ring i - og han spurgte så om jeg ville gifte mig med ham! JA for dælen!!!! Der er ikke noget jeg hellere vil!! 

Så nu er vi forlovet! 

Jeg svævede rundt på en lyserød sky resten af aften, og gør det stadig 

Vi har snakket lidt om hvornår brylluppet mon så skal være, og vi synes at det kunne være lidt sjovt at blive gift den 14 september 2013, da det er vores 7 års dag  men nu må vi se. 

Vi blir ihvertfald nødt til at vente til næste år, da vi her i år flytter i hus den 1 april, og jeg er færdig uddannet til 1 Juli, så vi skal jo lige spare lidt penge sammen først  

Ih det blir bare så spændende det hele!!

Og så se da lige min smukke smukke ring 

STORT TILLYKKE SØDESTE!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. marts 2012

JH12

Ej hvor fantastisk ! Rigtig stort Tillykke

Anmeld

5. marts 2012

Mist

VNB skriver:

Ja det gjorde han sku!  Det kom fuldstændig bag på mig, og jeg er bare så glad og lykkelig

Han havde inviteret mig på romantisk børne-fri weekend ophold i den lækreste suite på Hotel Royal i Århus, og vi har glædet os i lang tid, til vi skulle prøve at have den aller aller første hele "fri"weekend uden barn siden Viktor blev født  

Igår aftes havde stod jeg så på badeværelset og gjorde mig klar til at vi skulle ud og spise, og da jeg kom ind i værelset igen, bad min kæreste mig sætte mig ned på sengen. Han sagde at jeg så vildt smuk ud, at min kjole var flot og at mit hår sad pænt - men han synes der manglede noget...

Jeg lignede ét stort spørgsmåls tegn, og så satte han sig skisme ned på knæ og hev en lille æske op at sin lomme hvor der lå den fineste ring i - og han spurgte så om jeg ville gifte mig med ham! JA for dælen!!!! Der er ikke noget jeg hellere vil!! 

Så nu er vi forlovet! 

Vi har snakket lidt om hvornår brylluppet mon så skal være, og vi synes at det kunne være lidt sjovt at blive gift den 14 september 2013, da det er vores 7 års dag  men nu må vi se. 

Vi blir ihvertfald nødt til at vente til næste år, da vi her i år flytter i hus den 1 april, og jeg er færdig uddannet til 1 Juli, så vi skal jo lige spare lidt penge sammen først  

Stort tillykke med det.. 

og WAUW en flot ring.. Kan da godt forstå du svæver rundt på en lyserød sky..  

Anmeld

5. marts 2012

chael

Hvor romantisk

Og smuk ring

*Camilla

Anmeld

6. marts 2012

TrineMine86

VNB skriver:

Så nu er vi forlovet! 

Stort tillykke med forlovelsen, hvor var dog helt fantastisk romantisk

og sikke dog en smuk ring

Anmeld

6. marts 2012

wmillapigenw

Stort tillykke med det! & super fin ring!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.