Viktor kommet hjem fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Annana89

Har fuldt passivt med i lille viktors udvikling!

Og hvor må det dog være en fantastisk milepæl i har nået nu! Stort tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

jeanne-skat

Den kommende far skriver:

Han vejede 2260 gram lørdag morgen Han skal først vejes igen på tirsdag.

lille pus men han er da vokset godt

Anmeld

4. marts 2012

Den kommende far

jeanne-skat skriver:

lille pus men han er da vokset godt

Det må man sige mere end 3 gange så stor som da han blev født

Anmeld

4. marts 2012

Den kommende far

Dot D skriver:

Nej, hvor dejligt for jer Så må I til at nyde hverdagen hjemme som familie.....

Det bliver dejligt at få en hverdag op og stå og gøre alle de ting men drømte om med sit barn. 

Anmeld

4. marts 2012

Nitz - <3 David

Tillykke med hjemkomsten.. Det er en dag man aldrig glemmer.. Følelsen er bare ubeskrivelig dejlig.. Og gir dig heeelt ret i at de sidste dage inden udskrivelsen er Siiiiiindsyyyyyyg lange.. og man kæmper bare for at få tiden til at gå.. Jeg kunne mærke min krop blev vildt utålmodig.. Puha, en uro.. Selvom det er 2 mdr siden vi blev udskrevet (efter 2 mdr. indlæggelse) så føles det bare som igår..

Skal han kun have en øjnundersøgelse? David var forbi øjnlægen hver 14. dag, indtil termin.. Ialt 4 gange.. Og så skal han igen når han er7-8 mdr. mener jeg det er..

Hvor meget vejer han egentlig nu??

Anmeld

4. marts 2012

l.kjoeller

Så skete det endelig

Vi er blevet udskrevet fra sygehuset og måtte efter 3 måneders indlæggelse tage Viktor med hjem og så sit værelse og nye hjem Det var en helt ubeskrivelig følelse at træde ind ad døren med ham i armene og vise ham hans værelse 

Det har været 3 lange måneder men det hele værd. Men hold da op de sidste par dage har været lange. de sidste dage inden vi måtte tage hjem gik så langsomt. 

http://babydutten.blogspot.com/2012/03/turen-hjem.html

Vi skal tilbage på sygehuset på tirsdag hvor Viktor skal have undersøgt sine øjne og øre. Vi kommer hjem igen samme dag

stort tillykke til jer alle tre

Anmeld

4. marts 2012

M (:

Stort tillykke med den længeventede udskrivelse!

Anmeld

4. marts 2012

Nessie

Hvor er det skønt for jer.
Tillykke med at I endelig kan komme hjem og starte en hverdag som en familie på 3

Anmeld

4. marts 2012

FrkLarsen

Så skete det endelig

Vi er blevet udskrevet fra sygehuset og måtte efter 3 måneders indlæggelse tage Viktor med hjem og så sit værelse og nye hjem Det var en helt ubeskrivelig følelse at træde ind ad døren med ham i armene og vise ham hans værelse 

Det har været 3 lange måneder men det hele værd. Men hold da op de sidste par dage har været lange. de sidste dage inden vi måtte tage hjem gik så langsomt. 

http://babydutten.blogspot.com/2012/03/turen-hjem.html

Vi skal tilbage på sygehuset på tirsdag hvor Viktor skal have undersøgt sine øjne og øre. Vi kommer hjem igen samme dag

Hvor er det godt for jer, stort tillykke! Hold fast det må være en stor milepæl at nå!  

Hvor stor var han så da i blev udskrevet? 

Anmeld

4. marts 2012

Den kommende far

Nitz - <3 David skriver:

Tillykke med hjemkomsten.. Det er en dag man aldrig glemmer.. Følelsen er bare ubeskrivelig dejlig.. Og gir dig heeelt ret i at de sidste dage inden udskrivelsen er Siiiiiindsyyyyyyg lange.. og man kæmper bare for at få tiden til at gå.. Jeg kunne mærke min krop blev vildt utålmodig.. Puha, en uro.. Selvom det er 2 mdr siden vi blev udskrevet (efter 2 mdr. indlæggelse) så føles det bare som igår..

Skal han kun have en øjnundersøgelse? David var forbi øjnlægen hver 14. dag, indtil termin.. Ialt 4 gange.. Og så skal han igen når han er7-8 mdr. mener jeg det er..

Hvor meget vejer han egentlig nu??

han har været vedøjenlæge en gang i ugen mens vi var indlagt men de regner med at afslutte ham på tirsdag. Min kæreste havde termin på onsdag så det passer meget godt med at det stopper ved terminen.

I lørdags hvor han sidst blev vejet var han oppe på 2260 gram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.