ondt men ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

hej

jeg har ikke haft min mens i hele feb mdr. jeg havde en let engangs pletblødning midt i feb. men de sidste tre uger har jeg haft mens smerter.. men ingen mens. nogen der har oplevet noget ligne. vi sexet sidst ved nytår og blødte i januar. de eneste symtomper på evt graviditet vil være jeg er træt. og kan det lade sig gøre at være gravid uden symtomer og når jeg havde mens i januar ville jo være et langt henne så skulle man vel også kunne se det skal jeg købe en test eller er det spild af penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

hej

jeg har ikke haft min mens i hele feb mdr. jeg havde en let engangs pletblødning midt i feb. men de sidste tre uger har jeg haft mens smerter.. men ingen mens. nogen der har oplevet noget ligne. vi sexet sidst ved nytår og blødte i januar. de eneste symtomper på evt graviditet vil være jeg er træt. og kan det lade sig gøre at være gravid uden symtomer og når jeg havde mens i januar ville jo være et langt henne så skulle man vel også kunne se det skal jeg købe en test eller er det spild af penge

Jeg var otte uger henne før jeg opdaged det, og havde ingen symptomer overhovedt, og man kunne intet se

Men synes du skal tage en test.

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg var otte uger henne før jeg opdaged det, og havde ingen symptomer overhovedt, og man kunne intet se

Men synes du skal tage en test.

okay.. jeg må heller købe en imorgen så hvordan har du så haft det med symtomper siden

Anmeld

4. marts 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

okay.. jeg må heller købe en imorgen så hvordan har du så haft det med symtomper siden

Nu er han 14 måneder om 10 dage. Men da jeg nåed over de magiske 12 uger, fik jeg heldags kvalme, og meget sart med alt. Dampen i badet, køleskabets lugt, køkkenets lugt, aspagers kunne kun være i en bil, hvis jeg kørte, ellers fik jeg slem køresyge. Og har aldrig lidt af køresyge før. Det lige dem jeg kan huske

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Nu er han 14 måneder om 10 dage. Men da jeg nåed over de magiske 12 uger, fik jeg heldags kvalme, og meget sart med alt. Dampen i badet, køleskabets lugt, køkkenets lugt, aspagers kunne kun være i en bil, hvis jeg kørte, ellers fik jeg slem køresyge. Og har aldrig lidt af køresyge før. Det lige dem jeg kan huske

okay. tak for svar

Anmeld

4. marts 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

okay. tak for svar

Det var så lidt .. kom med en update

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Det var så lidt .. kom med en update

skal jeg nok, men tror ikke der er noget når jeg blødte i jan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.