Hvornår må jeg starte træningen igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.409 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

An&Jo

Er det bare når blødningen stopper eller hvordan??

Eller må jeg godt gå igang nu her?? Jeg savner min træning, den har jo været i bero i 3 måneder nu, så vil bare gerne igang igen så snart jeg kan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

An&Jo

op igen idag, kan være der er nogen der ved noget..

jeg påtænker ikke at gå direkte igang med den vilde konditionstræning, men kunne godt tænke mig at komme igang med min opstramning igen..

Anmeld

5. marts 2012

birthee

An&Jo skriver:

op igen idag, kan være der er nogen der ved noget..

jeg påtænker ikke at gå direkte igang med den vilde konditionstræning, men kunne godt tænke mig at komme igang med min opstramning igen..

Mener da "bare" du skal have været til den der 8-ugers undersøgelse hos lægen, og fået testet om du bl.a. kan knibe ordentlig sammen, så din bækkenbund kan holde til den belastning bækkenet bliver udsat for ved træning...

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

birthee skriver:

Mener da "bare" du skal have været til den der 8-ugers undersøgelse hos lægen, og fået testet om du bl.a. kan knibe ordentlig sammen, så din bækkenbund kan holde til den belastning bækkenet bliver udsat for ved træning...

jeg har ikke født, jeg har fået en kirurgisk abort, det skulle jeg nok have skrevet..

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

An&Jo skriver:

jeg har ikke født, jeg har fået en kirurgisk abort, det skulle jeg nok have skrevet..

Tror du kan gå igang når din blødning er stoppet. Men ring til din læge og spørg imorgen, så er du helt sikker

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

Jonatansmor skriver:

Tror du kan gå igang når din blødning er stoppet. Men ring til din læge og spørg imorgen, så er du helt sikker

ja det må jeg nok hellere..
Har fået den brochure væk som jeg fik med hjem hvor det stod i.. er lidt bange for at den røg med ud igår da jeg ryddede op og smed alt det ud der ikke skal med i den nye lejlighed..

Anmeld

5. marts 2012

birthee

An&Jo skriver:

Undskyld, det har jeg jo egentlig læst  men så tror jeg du skal være holdt op med at bløde, og så måske lige vende det med lægen? Men du kan jo nok godt gå ture og cykle uden det gør noget...

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

An&Jo skriver:

ja det må jeg nok hellere..
Har fået den brochure væk som jeg fik med hjem hvor det stod i.. er lidt bange for at den røg med ud igår da jeg ryddede op og smed alt det ud der ikke skal med i den nye lejlighed..

Pyt med det, du går jo ikke ud og dyrker en halvmaraton i eftermiddag. Vel?

Google det? Og så få fat i doktor imorgen, så er du da klar snart igen

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

birthee skriver:

Undskyld, det har jeg jo egentlig læst  men så tror jeg du skal være holdt op med at bløde, og så måske lige vende det med lægen? Men du kan jo nok godt gå ture og cykle uden det gør noget...

jeg går allerede nogle gode ture, det har jeg gjort hele tiden, og var på benene igen dagen efter aborten..

Men vil lige vende det med lægen imorgen tidlig, har nemlig en god kammerat som hjælper mig med at træne og han er begyndt at rykke lidt i mig nu hvor jeg har skippet træningen de sidste 3 måneder..

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

Jonatansmor skriver:

Pyt med det, du går jo ikke ud og dyrker en halvmaraton i eftermiddag. Vel?

Google det? Og så få fat i doktor imorgen, så er du da klar snart igen

uha nej da.. ingen halvmarathon her..

Jeg ville bare gerne igang med noget muskeltræning igen, eller ihvertfald starte ud med det, og så smide konditionstræningen oveni om et par uger igen..

kunne være man lige skulle google ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.