Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: op igen idag, kan være der er nogen der ved noget.. jeg påtænker ikke at gå direkte igang med den vilde konditionstræning, men kunne godt tænke mig at komme igang med min opstramning igen..
op igen idag, kan være der er nogen der ved noget.. jeg påtænker ikke at gå direkte igang med den vilde konditionstræning, men kunne godt tænke mig at komme igang med min opstramning igen..
Mener da "bare" du skal have været til den der 8-ugers undersøgelse hos lægen, og fået testet om du bl.a. kan knibe ordentlig sammen, så din bækkenbund kan holde til den belastning bækkenet bliver udsat for ved træning...
birthee skriver: Mener da "bare" du skal have været til den der 8-ugers undersøgelse hos lægen, og fået testet om du bl.a. kan knibe ordentlig sammen, så din bækkenbund kan holde til den belastning bækkenet bliver udsat for ved træning...
An&Jo skriver: jeg har ikke født, jeg har fået en kirurgisk abort, det skulle jeg nok have skrevet..
jeg har ikke født, jeg har fået en kirurgisk abort, det skulle jeg nok have skrevet..
Tror du kan gå igang når din blødning er stoppet. Men ring til din læge og spørg imorgen, så er du helt sikker
Jonatansmor skriver: Tror du kan gå igang når din blødning er stoppet. Men ring til din læge og spørg imorgen, så er du helt sikker
Undskyld, det har jeg jo egentlig læst men så tror jeg du skal være holdt op med at bløde, og så måske lige vende det med lægen? Men du kan jo nok godt gå ture og cykle uden det gør noget...
An&Jo skriver: ja det må jeg nok hellere.. Har fået den brochure væk som jeg fik med hjem hvor det stod i.. er lidt bange for at den røg med ud igår da jeg ryddede op og smed alt det ud der ikke skal med i den nye lejlighed..
ja det må jeg nok hellere.. Har fået den brochure væk som jeg fik med hjem hvor det stod i.. er lidt bange for at den røg med ud igår da jeg ryddede op og smed alt det ud der ikke skal med i den nye lejlighed..
Pyt med det, du går jo ikke ud og dyrker en halvmaraton i eftermiddag. Vel?
Google det? Og så få fat i doktor imorgen, så er du da klar snart igen
birthee skriver: Undskyld, det har jeg jo egentlig læst men så tror jeg du skal være holdt op med at bløde, og så måske lige vende det med lægen? Men du kan jo nok godt gå ture og cykle uden det gør noget...
Jonatansmor skriver: Pyt med det, du går jo ikke ud og dyrker en halvmaraton i eftermiddag. Vel? Google det? Og så få fat i doktor imorgen, så er du da klar snart igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128