hvis du ikke har læst bogen døden i dine øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Frk Mig

Skulle du ta og gøre det .. Jeg har læst den på 1½ dag. Og hold da kæft man kan ikke lægge den fra sig når først man er gået i gang .. Det tror jeg gerne min lille familie vil skrive under på. Jeg skulle lave ris igår og sad i køkkenet og læste imens de kogte. Hvilket resulterede i at jeg ikke hørte da ægge uret ringede .. Hehe .. Ja og risene var mere end færdig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Tvillingemor80

puha den lyder vemmelig - er det sådan om jordens undergang - siden de alle har samme tal i øjnene?

Anmeld

4. marts 2012

Frk Mig

Tvillingemor90 skriver:

puha den lyder vemmelig - er det sådan om jordens undergang - siden de alle har samme tal i øjnene?

Siden sin mors død har den femtenårige Jem båret på en hemmelighed. Når hun ser folk i øjnene, ser hun samtidig otte tal: Datoen og året, hvor personen vil dø. En dag på en pjækkedag med sin småkriminelle ven Spider, tager Jems liv en skæbnesvanger drejning. Midt i myldretiden ser hun pludselig, at alle omkring hende har de samme otte cifre i øjnene.

De vil alle dø den samme dag. I dag.

Det var lige hvad jeg kunne finde uden at afsløre for meget

Anmeld

4. marts 2012

Stumpen

Frk Mig skriver:

Siden sin mors død har den femtenårige Jem båret på en hemmelighed. Når hun ser folk i øjnene, ser hun samtidig otte tal: Datoen og året, hvor personen vil dø. En dag på en pjækkedag med sin småkriminelle ven Spider, tager Jems liv en skæbnesvanger drejning. Midt i myldretiden ser hun pludselig, at alle omkring hende har de samme otte cifre i øjnene.

Den lyder spændende..

Har du set der kommer en 2'er?

http://www.saxo.com/dk/item/rachel-ward-doeden-i-dine-oejne-2-haeftet.aspx

Anmeld

4. marts 2012

Tvillingemor80

Frk Mig skriver:

amen det var også det jeg googlede mig frem til og så tænkte jeg at så må det være noget jordens undergang noget siden alle dør samtidig.. - Sådan noget kan jeg slet ikke tåle at læse - bliver så nervøs

Men lyder helt vildt spændende..

Anmeld

4. marts 2012

Frk Mig

Stumpen skriver:

Den lyder spændende..

Har du set der kommer en 2'er?

http://www.saxo.com/dk/item/rachel-ward-doeden-i-dine-oejne-2-haeftet.aspx

Ej det havde jeg ikke set .. tak for det 

Anmeld

4. marts 2012

Frk Mig

Tvillingemor90 skriver:

amen det var også det jeg googlede mig frem til og så tænkte jeg at så må det være noget jordens undergang noget siden alle dør samtidig.. - Sådan noget kan jeg slet ikke tåle at læse - bliver så nervøs

Men lyder helt vildt spændende..

jeg kan fortælle så meget det er ikke jordens undergang ..

Anmeld

4. marts 2012

Tvillingemor80

Frk Mig skriver:

jeg kan fortælle så meget det er ikke jordens undergang ..

Jamen så kunne jeg da godt lokkes til at læse den - sælger du `?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.