Fra slimprop til veer/vandafgang/fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.933 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger lige et spørgsmål om slimproppen! Har ikke oplevet den før, men er sikker på at det er den som er ved at løsne sig nu! .. Hvor lang tid gik der fra jeres gik, til i fik veer/vandafgang/fødte?? skal lige nævnes at jeg er gået over termin, Så flere uger går der nok ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

matryoshka

Anonym skriver:

Hej piger lige et spørgsmål om slimproppen! Har ikke oplevet den før, men er sikker på at det er den som er ved at løsne sig nu! .. Hvor lang tid gik der fra jeres gik, til i fik veer/vandafgang/fødte?? skal lige nævnes at jeg er gået over termin, Så flere uger går der nok ikke

Min slimprop begyndte at løsne sig et par dage før jeg gik i fødsel, ca. 41+2-3. Om eftermiddagen 41+4 gik slimpropen helt, og så fik jeg svage veer, som jeg kunne mærke umiddelbart efter. Jeg fødte lidt over 12 timer senere, 41+5, kl. 05.07

Så måske er du ved at gå i fødsel

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

matryoshka skriver:

Min slimprop begyndte at løsne sig et par dage før jeg gik i fødsel, ca. 41+2-3. Om eftermiddagen 41+4 gik slimpropen helt, og så fik jeg svage veer, som jeg kunne mærke umiddelbart efter. Jeg fødte lidt over 12 timer senere, 41+5, kl. 05.07

Så måske er du ved at gå i fødsel

Var det ved din første fødsel? er lidt spændt, vi står nemlig og skal have gæster om en times tid håber lidt at der går et døgns tid endnu..

Anmeld

4. marts 2012

Muffinmus

min gik først med fødegangen med de 2 andre, dvs efter flere timers veer.

Den ene gang var jeg sikker på den var gået, for havde haft en del slim som var meget anderledes, men nej, jm sagde den først gik da jeg var derinde.

Første gang så jeg den ikke, kun jm, men andne gang nedte den i toilettet da jeg skulle tisse med mine veer. En stor prop på str med en krone eller lign, og helt rødlig og klam...

Er spændt på den her gang.

Anmeld

4. marts 2012

vitapigen

Min gik dagen inden jeg fødte

Den gik om morgenen på min terminsdato. Ved midnat gik vandet og fødte kl. 23.15 næste dag

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar piger ... Er spændt på hvornår der sker mere

Anmeld

4. marts 2012

matryoshka

Anonym skriver:

Var det ved din første fødsel? er lidt spændt, vi står nemlig og skal have gæster om en times tid håber lidt at der går et døgns tid endnu..

Jep, det var min første fødsel

Hvor langt er du henne? Og har du mærket noget?

Anmeld

4. marts 2012

Frk.S

Min gik i løbet af eftermiddagen og aftenen, hvor jeg så fik den første ve kl. 22.59.

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

matryoshka skriver:

Jep, det var min første fødsel

Hvor langt er du henne? Og har du mærket noget?

Jeg er 41+1, og har ikke mærket noget særligt, udover nogle plukveer og ekstrem aktivitet ,.. Venter stadig i spænding!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.