Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er i dag 23+ 2 og vil tage mavebillede.. men se lige hvem der kom med....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh der er ikke et øje tørt, cute ❤
projekt-ønskebarn skriver: Åhhh der er ikke et øje tørt, cute ❤
jah og han gjorde det helt af sig selv.... så en dag tror jeg at jeg skal have taget et godt billede af os, hvor vi er lidt bedre påklædt... når han nu ikke er gernert over for det...
Det ville være så sødt - og fin mave by the Way
projekt-ønskebarn skriver: Det ville være så sødt - og fin mave by the Way
tak........
eliasogmor skriver: er i dag 23+ 2 og vil tage mavebillede.. men se lige hvem der kom med....
Årh altså det er bare kært!
Iihh.. Sikken en gemmer. (billedet)
Det er så skønt så børn på eget initiativ viser kærlighed.
Min niece på 4 er begynt at hive min bluse op for at kysse fætter-baby hej når hun ser mig, det er altså bare så dejligt.
Laijona Äiti skriver: Iihh.. Sikken en gemmer. (billedet) Det er så skønt så børn på eget initiativ viser kærlighed. Min niece på 4 er begynt at hive min bluse op for at kysse fætter-baby hej når hun ser mig, det er altså bare så dejligt.
jah bestemt... også fordi han ikke er spor tilfreds med at der kommer en baby.....
eliasogmor skriver: jah bestemt... også fordi han ikke er spor tilfreds med at der kommer en baby.....
Måske han småt er begyndt at vænne sig en smule til tanken? Men så forstår jeg hvor meget det må betyde for dig. Det er ikke sjovt når børn føler sig jalaoux eller til side sat.
Laijona Äiti skriver: Måske han småt er begyndt at vænne sig en smule til tanken? Men så forstår jeg hvor meget det må betyde for dig. Det er ikke sjovt når børn føler sig jalaoux eller til side sat.
nej det er bestemt ikke sjovt.... da vi fortalte ham det børd han ud i gråd og sagde at han kun ville have hans mor( han har været alene med mig i 3 år).... og har været meget mor syg siden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128