Baby yoga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Madam Blå

grinny skriver:

Hvis du er sippet eller sart så er jeg i hvert fald også sippet eller sart!! Det er forfærdeligt, og de snakker bare om det som om det er helt normalt!

Er glad for at jeg ikke er alene!

Men er virkelig harm over, at hun får lov til at blive ved! Kvinden må jo være rablende sindssyg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

grinny

Månsson skriver:

Ja og deres nakke tænker jeg os, puha jeg sku lige gi hende samme omgang

Ja, tænk hvis en der var 5-6 gange større end hende begyndte at vride hende rundt i luften!

Anmeld

4. marts 2012

grinny

Madam Blå skriver:

Er glad for at jeg ikke er alene!

Men er virkelig harm over, at hun får lov til at blive ved! Kvinden må jo være rablende sindssyg..

Ja, og hun siger det er pga. baby's helbred?

Anmeld

4. marts 2012

mpr

Fik simpelthen kvalme og kunne slet ikke holde ud at se på det efter meget kort tid.... Fy da føj! Hvem ved sine fulde 5 kunne få sig selv til at smide rundt med en baby på den måde.. Eller i det hele taget nogen på den måde! Og ikke stoppe selvom baby'en skriger op !

I mit hoved er det mishandling!

Anmeld

4. marts 2012

L&V

grinny skriver:

Ja, tænk hvis en der var 5-6 gange større end hende begyndte at vride hende rundt i luften!

Ja så ku man se hvor sjov hun syntes det må være

Anmeld

4. marts 2012

Madam Blå

grinny skriver:

Ja, og hun siger det er pga. baby's helbred?

Jeg kunne ikke se det færdigt.. Fik alt for ondt i maven.. Synes virkelig det er lagt ude!

Det første spædbarn hun svinger rundt med er jo helt nyfødt! Stakkels baby, tænker jeg

Anmeld

4. marts 2012

Michalala

Puha. Måtte slukke for klippet før det var færdigt. Kan slet ikke forstå at nogle forældre vil lade nogen gøre sådan med deres børn...

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

FØJ... Stoppede efter 20 sekunder, så var det nok for mig. Det er børnemishandling i min optik... Kæresten mener det er fake... Men man kan jo høre, at barnet græder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.