110811 skriver:
Lille update!
Jeg skulle have haft stoppet amning denne weekend, men han fik feber og hoste, så tænkte det var en rigtig dårlig ide.. Så nu bliver det næste weekend..
Jeg har prøvet 100 forskellige sutteflasker også
Ellers tak for det gode råd!
Undskyld jeg lige blander mig...
Jeg vil bare sige at jeg har prøvet de der ammestop piller og jeg var SÅ skuffet og gal (nok fordi min læge ikke informerede ordentligt). Jeg havde KÆMPET med at forsøge at få amningen til at køre, og da jeg smed håndklædet i ringen, var det fordi at jeg vitterligt ikke magtede mere...
Jeg var overbevist om at mælken ville stoppe i løbet af et par dage - det gjorde den så bare ikke. Hvilket forøvrigt skulle være ganske normalt, fik jeg at vide da jeg grådkvalt ringede til lægen...
Så måtte jeg jo bare have nogle flere af de der piller fik jeg besked på - og sørme så om ikke lægen pludselig kom på den geniale ide at give mig 10 i stedet for kun 2, til stort set samme (røvdyre) pris!?!!!
Anyway, det virkede ikke for mig i hvert fald, så jeg trappede ned på udmalkning. Malkede kun når brysterne va helt hårde og spændte, og kun det mest nødvendige. tror der gik 1-2 uger, så var det slut
Anmeld