Vil lige dele det med jer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Na-Wi

I oktober måned da min vægt var på det højeste besluttede jeg mig for at tabe mig.. Jeg ville gerne tabe 30 kg og så ville jeg virkelig være lykkelig..

Jeg er så dårlig til at holde en kur og det er gået helt i vasken flere gange siden oktober..

Men selvom jeg ikke har holdt kuren har jeg tabt næsten 10 kilo og er blevet 21,5 cm mindre ..

Det er så fedt at kunne se resultater, men der er stadig lang vej endnu men føler jeg igen har fundet motivationen endnu engang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

B&J

jeg syntes du er super sej og 10kg er jo helt ´vildt du gør det stille og roligt og du skal nok nå de sidste 20 jeg hepper på dig

Anmeld

4. marts 2012

Dot D

Na-Wi skriver:

I oktober måned da min vægt var på det højeste besluttede jeg mig for at tabe mig.. Jeg ville gerne tabe 30 kg og så ville jeg virkelig være lykkelig..

Jeg er så dårlig til at holde en kur og det er gået helt i vasken flere gange siden oktober..

Men selvom jeg ikke har holdt kuren har jeg tabt næsten 10 kilo og er blevet 21,5 cm mindre ..

Det er så fedt at kunne se resultater, men der er stadig lang vej endnu men føler jeg igen har fundet motivationen endnu engang 

Godt gået..... 

Jeg kan prale af det samme antal kilo fra juleaften til nu

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Na-Wi skriver:

Wow hvor flot.. Altså når jeg lige ser dit profil billede lyder 30kg bare af vildt meget..

Anmeld

4. marts 2012

MyBigWish

Na-Wi skriver:

Super flot Tillykke med det flotte resultat 

Anmeld

4. marts 2012

Na-Wi

Månsson skriver:

Wow hvor flot.. Altså når jeg lige ser dit profil billede lyder 30kg bare af vildt meget..

Jeg har altid været rigtig god til at tage billede i de ''pæne'' vinkler så man har kunne skjule så meget som muligt

Anmeld

4. marts 2012

Na-Wi

MyBigWish skriver:

Super flot Tillykke med det flotte resultat 

Mange tak

Anmeld

4. marts 2012

Na-Wi

Dot D skriver:

Godt gået..... 

Jeg kan prale af det samme antal kilo fra juleaften til nu

Det er en rigtig skøn følelse, og man har bare lyst til at komme af med endnu mere når man endelig kan se resultater

Anmeld

4. marts 2012

L&V

Na-Wi skriver:

Jeg har altid været rigtig god til at tage billede i de ''pæne'' vinkler så man har kunne skjule så meget som muligt

Ja det må jeg da nok sige Ska jeg da hvis ha lært.. Men super flot

Anmeld

4. marts 2012

Na-Wi

B&J skriver:

jeg syntes du er super sej og 10kg er jo helt ´vildt du gør det stille og roligt og du skal nok nå de sidste 20 jeg hepper på dig

Jeg opgiver rigtig hurtigt når jeg ikke kan se resultater med det samme, men nu kan jeg da se det har hjulpet stille og roligt og det er skønt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.